Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs import fra USA - Privatperson fejl!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg forstår ikke rigtigt hvad det er du er så usikker på?  Hvad er det du mener der skal gøres ?

Du har helt ret SKATs folk er ikke altid lige gode, men tror mig der findes også kompetente folk hos SKAT.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  RFIDImplant.eu Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke at der er noget der skal gøres. Jeg tror du misforstår. :) Det eneste jeg skal finde ud af nu er den BTO. Det skal jeg nok klare! :) Om det bliver vha. SKAT, Google eller whatever, så skal jeg nok få det løst. Så den sag er afsluttet.

Jeg er også sikker på at der sidder mange kompetente folk hos SKAT!

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk ikke svært, men undgå det sker, for det kan ikke laves om, hvis ordren først er effektueret. Hvorfor skulle det ske? Du sørger bare for at briefe din shipper godt og han skal også bruge eksakte data vedr. forsendelsen (m3 + vægt) for at give dig et tilbud. Indhent flere tilbud og få det på skrift - det er meget enkelt, men tager noget tid. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

KThomsendk:
Om det bliver vha. SKAT, Google eller whatever, så skal jeg nok få det løst. Så den sag er afsluttet.

 

Der er noget du har misforstået, en BTO kan du altså ikke Google dig frem til, en BTO er en jurist gyldigt dokument som stadfæster at den anvendte varekode er den rigtige til et givet produkt. 

Måske du kan Google dig frem til en varekode, men det giver dig ikke nogen sikkerhed for det er den rigtige, bruger du en forkert varekode kan det blive en rigtigt dyr fornøjelse hvis SKAT opdager det.

Held og lykke med projektet.

Ravn

Fra Viborg
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  RFIDImplant.eu Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi skriver forbi hinanden! :)

Du henviste til Google. Som "i forhold til at researche hvad der er nødvendigt og hvad er en BTO osv.". Jeg er udemærket klar over at den instans der skal vejlede mig, i denne situation, er SKAT. Men ja. Jeg har forstået hvad du skriver. ;) 

Og mange tak! :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme ;-)

Spørg endelig hvis du får nogle specifikke spørgsmål. 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  RFIDImplant.eu Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre! :)

Endnu engang tak for din hjælp! :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)