Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exel skabelon til arbejds seddel. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. :)

nu har jeg atter behov for at høre hvad folk mener :)

jeg står i et problem. :)

jeg søger en løsning på den ene eller anden måde til dokumentation af arbejdets art, normale timer og overarbejdstimer.

Men hvordan vil jeg kunne få lavet det på den nemmeste måde.? 

Lige nu sidder jeg og bruger rigtig lang tid på computeren ved at indtaste det hele manuelt. 

Kan der fås en excel skabelon der kan det samme? krav: (kan jo ikke decideret sætte krav om noget :D) 

1) være indbygget kalender, eller tabel så når man eks. trykker "1/5-15" så vil den selv forsætte med "2/5-15" i kolonne under osv hele vejen ned, til den 30/31 afhængig af måned :)

2) kunne udregne tiden fra eks. "8.00 til 22.30" og føre 8 af dem ind i kolonne der hedder normaltimer og resten ind i kolonne med overarbejde.

3) kunne udregne total fra givetvis normaltimer, overarbejdstimer, og Ialt i bunden af skema. :)

Hvad for et program/skabelon kan klare dette? se evt. vedhæftet billede som eksempel. :)

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)