Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computer?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Der tror jeg lige du tager fejl. Du kan selvfølgelig ikke få lige så gode som i en stationær, men gode nok til at game på høj grafik. Prøv at tage guiden og gå efter en som gamer. Så vil du se at der er rimelig heftige computere.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkelkø:
Der tror jeg lige du tager fejl.

Ahhh mon dog.

Hvis du vælger "Jeg bruger den altid på farten" (Han skal have den med i skole). Så kommer der 6 modeller frem. Og de fleste bruger HD Graphics. Som ikke giver nogle god spille oplevelse. Tag f.eks. et HD Graphics 4400. Som er i bunden af et Class 3 grafik Her

Det bedste der tilbydes er deres maskine med et GeForce 840M. Som er på en 20 plads i et Class 2 grafikkort Her
Men til 9000kr vil jeg mene man får noget bedre og måske endda billigere andre steder (uden at have undersøgt det, da jeg stadig venter på hans max pris)

Kim

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er vel fint til at spille lette spil på og spille tunge i lav grafik. Men helt generalt vil jeg ikke anbefale en bærbar til gaming. Ja du har ret at forholdet mellem ydelse og pris er ekstremt. Sådan er det altid på ultrabooks som skal være lette. Jeg vil anbefale en af lenovos gamer computer også en stationær. Det syntes jeg selv virker rigtig godt. Til at tage ud til vennerne og skolen med. ALDRIG BRUG EN BÆRBAR SOM HOVEDCOMPUTER. Fint til vennerne men ikke hverdag. Så hellere spare lidt på bærbaren og købe en ordenlig stationær.
/Mikkel

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)