Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback på en idé. Og mulig investor ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Andreas Barbesgaard og jeg er sammen med min bror, Jens, i gang med at lave hjemmesiden Brothos.net.

Hjemmesiden er en side hvor man kan søge på PC spil og hvad de skal bruge for at blive spillet. CPU, GPU, HHD, osv. Simpelt.

Den anden del af hjemmesiden vil være en "Hardware profil". Her vil det være muligt at indsætte de hardware produkter, som man har i sin computer. CPU, GPU, HHD, osv. Vi vil benytte den information til at foreslå brugeren opgraderingsmuligheder af hans/hendes hardware. Og med direkte links til købsmuligheder vil der også være en forretningsmulighed involveret.

Vi vil yderligere bruge informationen til at sammenligne computerens ydeevne med de nyeste spil. Dette vil gøre brugeren opmærksom på, hvilken tilstand computeren er i, og hvornår det bedste tidspunkt er at opgradere hardware'et på

Vision: At være #1 hjemmeside i verden når en bruger skal vide noget om computer hardware + spil.

Kort sigtet mål: at have tilføjet MANGE flere spil.

Lang sigtet mål: at have tilføjet "hardware profile"

Vi skal have lavet hjemmesiden www.brothos.net helt færdig, og til det har vi brug for en professionel web designer. Denne webdesigner vil stå for udviklingen af designet af hjemmesiden. Vi har allerede idéen til hjemmesiden, men udførelsen er vi ikke i selv stand til at udføre. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Helt ærligt, tror jeg du er oppe imod vildt meget store spillere på markedet som let kunne lave det tilsvarende - og som måske allerede har lavet det? Eller måske ikke helt.

Anyway, du skal ikke kaste for mange penge efter det - for man køber jo mange spil på Steam hele tiden, og personligt - spiller jeg altid spil der er lidt ældre end den pwr pc jeg har :)

Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo netop det som er pointen. Du kan vel også høre musik på en dårlig cd afspiller, og få nogenlunde musik ud af den. Men hvad hvis der var en mulighed for at opgradere din musik oplevelse for bare 50 kr?
På samme måde vil Brothos.net blive (forhåbenligt) :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spiller ikke selv, så er måske ikke den rette til at kommentere på ideen...

Men jeg har fået spørgsmål så mange gange, om spil kan køre på den ene eller anden PC. Både fra venner, familie og kunder (da jeg drev en IT support virksomhed). Og jeg kunne aldrig give et godt svar. Så der skal nok være en del som vil finde sådan en side nyttig.

Jeg ville dog tilføje muligheden for at lave en funktion, som identificerer besøgenes hardware profil automatisk, så besøgende ikke nødvendigvis manuelt skal sidde og finde ud af hvad de har af hardware, og taste det ind.

I jeres sted ville jeg nok selv udvikle sitet i første omgang, også selvom det ville tage noget længere tid. Eller find en partner som deler jeres vision. Det er ikke et projekt, efter min mening, som er klar til en investor. Der er jo ikke rigtigt proof-of-concept endnu. 

Men bare klø på, det er jo et projekt der kan startes op for næsten ingen penge, så risikoen er jo minimal.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)