Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crawlerspam i Google Analytics og nu ingen trafik overhovedet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har registreret rigtig mange crawlers indefor den sidste tid. Har skrevet her, fået jeres råd og vejledning, har oprettet filtre etc. Resultatet er bare at crawlers kalder sig noget andet og jeg kan slet, slet ikke følge med alle de nye navne. Før var det henvisningstrafik - nu er det direkte trafik. 


Pludselig - indenfor få dage - er antal rigtige besøg og salg styrtdykket. Det er ganske enkelt ingen trafik - og ingen salg. Har god lang statistik at kigge på, så det er meget markant. Har så lavet en Google synlighedstest og den viser, at 2 af mine sider har en synlighed på 0%!!!! Min .dk side har en synlighed på 50%!!! Noget er helt galt!
Naiv som jeg er, vil jeg ringe/skrive til Google DK, men det kan man ikke. De bor i Århus og Kbh., men man kan ikke kontakte dem.
Er der nogle af jer der har oplevet dette fænomen? Det føles skræmmende at være helt uden mulighed for at gøre noget og være i deres magt. 

Siderne hedder www.poo-pourri.se + www.poo-pourri.eu + www.poo-pourri.dk  (har også adwords på 3 sprog)

Håber meget en af jer har forslag til problemløsning for det holder slet, slet ikke. God weekend til jer derude. Knus fra Tine

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Når du har Adwords på nogle af siderne, så kan du jo fange Google den vej igennem. Jeg snakker ofte med dem og de er meget behjælpelige. De må kunne svare på hvad der foregår.

Tandhjul -> Hjælp

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svar Tandhjul. Der står dog en box foran din tekst, så den er svær at se. Fik fat i Goodle Analytics, Dublin. Ja, de er søde. Og til alle der har med CRAWLERS at gøre så hør her:

Gå til "admin" + "indstilling for visning". Her kan man tikke af ved "botfiltrering" (og behøver altså ikke få ind i "filter"). Så skulle man være fri for dem!!
Derudover har analytics opgraderet fra "classic" til "universal" hvilke betyder at der skal ændres indstillinger. Fik forklaret, at det svarer til at køre på benzin og så gå over til diesel.... så det er vel noget, der interesserer de fleste der har analytics konto. Super weekend til dig og tak.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon! Godt du fandt en løsning.

Det er meningen at jeg ville vise boksen :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det tænkte jeg nok. Men den er kun halv så man kan ikke læse indhold.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine
Tak for info

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt indlæg, har også selv døjet med det i et stykke tid.

Så håber vi at det virker, så vi slipper for registrering af alle de bots :-)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lige det jeg søgte - dejligt du videreformidler svaret herinde. Nu håber jeg bare det virker. Med en helt ny blog, med kun 2-3 "rigtige" brugere pr. dag, fucker det jo min statistik helt op, når der så pludselig kommer 16 besøg fra diverse lande. Tak :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)