Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For ung til det jeg vil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er én af de meget unge, og jeg er allerede igang med et eventyr med en enkelt anden virksomhed, som jeg har sammen med en partner. Jeg synes bare det svært at gøre det som jeg vil, og det bliver lidt træls at være bundet til en partner i længden - specielt når man sagtens kunne gøre det hele selv. Det med at skulle være enige, er bestemt ikke mig, og det gør det ikke nemmere, når han er på efterskole.
Nok om det. Jeg har taget et kig på Aliexpress, og nogle af produkterne ser faktisk okay ud. Mit undren går på, om jeg nu skal hoppe ud i det? Jeg kan sagtens opsætte webshop, betalingsløsninger og alt det, men lovmæssigt, er det så en god idé?
Jeg er 16 år, har intet CVR-nummer og regner ikke med at omsætte for +50.000,- om året. Alligevel siger noget til mig, at jeg bare skal hoppe ud i det, også selvom det ikke er lovligt.

Hvad er jeres syn? Hvis jeg ikke skjuler noget, så er der vel intet problem, eller hvad?

Med venlig hilsen
Lasse

Fra Viborg
Tilmeldt 16. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lasse

Lyder spændene! Går selv lidt med tanken om at starte noget op. Men.. Jeg synes ikke du skal gøre det. For du vil til sidst blive opdaget. Men der findes jo andre løsninger. Og endda gratis:)

IVS (Koster én krone i stiftelse)

I/S

Og så få én af dine forældre med ind over når der skal stiftes.

Der er jo også den mulighed at du får dine forældre til at stifte en enkeltmandsvirksomhed og så "ansætter" dig. Din løn kan jo være noget med én krone (Medmindre du gerne vil tjene noget til dig selv)

Hold dig endelig opdateret her på Amino hvis du kaster dig ud i det!:)

Mvh. Søren

Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 7
Fra  WishWorld Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så i orden. Jeg prøver at ansøge, og så må jeg vel se, om jeg kan presse dem lidt.
Kan man bruge sit CVR-nummer én gang, eller kan man trække det ud af en anden virksomhed og ind i en anden? :-)

Mvh
Lasse

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenBo:

IVS (Koster én krone i stiftelse)



Blot til info så koster det ikke 1kr at stifte et IVS.
Man KAN stifte et iVS med en Startkapital på 1kr. - Man skal stadig betale 670kr i statsafgift + salær til en evt. advokat, der opretter firmaet, og laver dokumenterne med vedtægter osv.

Hvis man står for det hele selv - Så vil det dermed som minimum koste 671kr at stifte et IVS.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)