Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i DIG???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg har brug for lidt hjælp og håber derfor jeg lige må stjæle lidt af din tid... :-)

Sagen er den at jeg knokler med et projekt der hedder HjemLøsningen. Jeg har gennem et stykke tid samlet møbler, tv, udflugter og oplevelser til gavn for hjemløse og udsatte borgere. Det er efterhånden blev så stor en succes at folk er begyndt at tilbyde mindre donationer og gavekort og projektet bliver større og større. Jeg har derfor oprettet en forening hos erhvervsstyrelsen og skal den 7/6 afholde stiftende generalforsamling! Tænker at åbenhed og gennemsynlighed er en god ting... Så langt så godt....

Jeg oplever at dem der hjælper og donerer til Hjemløsningen, oftest tilhører mellemklassen og nedefter og ville blive rigtig glad hvis i kunne komme med et par råd til hvordan jeg får engageret "den mest resursestærke del af samfundet"... så vi kan løfte i flok allesammen. Jeg overvejer at tage ud i nogle erhvervsnetværk og rotaryklubber, evt med den gode historie, i form af en tidligere hjemløs.... Men hvad ville kunne aktivere dig??

På forhånd tak for hjælpen :-)

Mads

HjemLøsningen

Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen med et godt råd??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)