Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML site - Wordpress - Muligheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg vil høre om det er muligt at tage en html side og lave til en wordpress side ? 
Mit eget gæt er nej, med jeg er ikke sikker. 

Det er fordi der er : http://ctech.dk
Som er lavet i html, som jeg gerne skulle have et nyt design på og oversat til dansk. 

Det vil dog gøre det nemmere hvis man kunne lave den i wordpress i stedet, men skal man så begynde helt fra bunden af også bare oversætte og sætte ind i wordpress? 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har muligvis misforstået spørgsmålet, men siden vil godt kunne laves i WordPress. Jeg kender dog ikke nogen værktøjer der kan eksportere en side til WordPress, så det skal gøres fra bunden af.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til du har forstået det korrekt. Jeg håbede på man på en eller anden teknisk smart måde kunne smække det direkte over på et WP site. 

Men okay fra bunden af, men plug-ins og hele molevitten.. Puuuh, en opgave. :-) 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så slemt. Meget af det som er på siderne er jo header, footer og sidebars - det skal bare sættes op en gang for alle siderne. Hvis jeg var dig ville jeg finde et tema som har nogenlunde samme layout som siden og så bare tweake detaljerne så det passer.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)