Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for hjælp til din annoncering på Facebook?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke få dine annoncer til at performe godt nok? Synes du ikke din ROI er i orden?

Vi har hos Vimeso Marketing flere års erfaring med opsætning af professionelle annoncekampagner på Facebook, for både mindre- og større virksomheder. Lad os hjælpe dig med din Facebook annoncering og lad os gøre det til en succes!

Kontakt os i dag, for et uforpligtende tilbud eller snak om hvad vi kan gøre for dig!

Klik her: Vimeso Marketing

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kundeudtalelser!

Dennis fra selvsiddendebher.dk

Hos SelvsiddendeBHer har Lasse fra Vimeso stået for alt hvad der har med markedsføring over Facebook at gøre. 

Vi søgte nogen som vi bare kunne sige “Lav det” til og det har Lasse klaret til UG og top karakter. Han er utrolig samarbejdsvillig, venlig og stræbende for at skabe resultater, som om var det hans egen virksomhed.

Jeg har ikke noget negativt at sige, andet end at Vimeso indtil videre har øget vores omsætning med 70-90% – Det er mærkbart og vi har travlt!

Sebastian fra bash.nu

“Jeg kan kun anbefale andre at benytte sig af VIMESO, de har et meget venligt og kompetent personale som uden tvivl ved hvad det er de laver. Deres arbejde viste sig for os at være yderst effektiv, eftersom at vi på intet tidspunkt har haft så mange besøgende på vores side, som vi havde da vi benyttede os af deres service. Jeg vil anbefale det til enhver som ønsker at dirigere mere trafik til deres side, der er ihvertfald ingen tvivl om at jeg kommer til at bruge dem i fremtiden.”

Xander fra lovedrinks.dk 

“Skal i have lavet et godt stykke arbejde kan de her drenge anbefales – Jeg bruger altid VIMESO. Efter jeg har fået VIMESO til at udforme og stå for mine Facebook annoncer ser de en del mere proffud og har gjort dem langt mere effektive hvilket har resulteret i et større salg hver gang vi annoncerer på Facebook.”

 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Du brug for hjælp, til din annoncering?

Kontakt os i dag, til en uforpligtende snak om hvad Vimeso kan gøre for dig og din forretning eller virksomhed!

Klik her: http://goo.gl/zYNJzc

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)