Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APP designer/udvikler søges :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj, :)

Mit navn er Mads Alling(23), Min partner Martin Jensen(27,) 2 friske og flinke fyre;), søger en App designer, til hjælp af ny app, til ny virksomhed. Appens hovedfunktion skal primært være at selv at kunne udregne forskellige værdier sammen fra forskellige enheder. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, omkring selve appen.

Projektet er fuldstændigt nyt og idé stadiet er vel gennemført og vi er klar til udvikling. Så det handler altså om min kammerat og jeg som skal bruge en App desginer til at udvilke vores ide så den kan komme i praksis. Ideén er har kæmpe potentiale og der handler bare om at komme igang.

Så mener du at du er en Haj til App design og udvilking, og kunne du tænke dig at høre mere. er du velkommen til at kontakte mig her, så skal jeg nok introducere dig til hele ideén, Det kunne evt ske over en kop kaffe, for at finde ud af om vi kunne få et samarbejde op at køre :)

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Vi er et lille firma der bor i Ringsted og lever af app udvikling :-) og vi kan godt lide kaffe hi hi

Vi vil meget gerne mødes med dig for at høre om din ide og se om det er noget vi ikke skal starte et samarbejde op omkring.

Du kan lige tjekke vores hjemmeside - mhn-consulting.com - den er godt nok ikke lige pt målrettet på app udvilking - men det kommer lige om lidt.

Du må meget gerne ringe eller skrive til mig, så vi lige kan aftale nærmere

Med venlig hilsen

Charlotte Beicker

31 19 87 97

cb@mhn-consulting.com

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Mads & Martin :)

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med jeres app koncept, i må meget gerne kigge på mit website: moonsted.com, og hvis interessen er der, så må i gerne sende mig en mail: m@nsted.dk

Glæder mig til at høre fra jer!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)