Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om økonomi med start-up

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg skal til at starte min virksomhed, og regner med at have ret mange penge komme ind fra starten. Nu er mit spørgsmål om jeg kan åbne en ny konto som privat person i Danske Bank og modtage pengene derigennem, eller om jeg skal åbne en konto specifikt til firmaet for at modtage betalingerne ind på. Hvad siger i?

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej swagcity  Cool 

Jeg vil klart anbefale dig at få en Erhvervkonto med det samme, fordi det kan trække ud med at få sådan, det gjorde ihvertfald for mig E-væsker.....   

Fordi at du får et noget bedre overblik med en Erhvervkonto, og det vil din Revisor også sige ....   

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

swagcity:
Jeg skal til at starte min virksomhed, og regner med at have ret mange penge komme ind fra starten. Nu er mit spørgsmål om jeg kan åbne en ny konto som privat person i Danske Bank og modtage pengene derigennem, eller om jeg skal åbne en konto specifikt til firmaet for at modtage betalingerne ind på. Hvad siger i?

i personlig virksomhed kan du nøjes med et personlig konto HVIS banken er OK med at du får tilknyttet til CVR til den som NemKonto men få en konto kun til det, uanset personlig

I et selskab skal du har erhvervskonto helt enkelt - Det kan så også være fordel i personlig virksomhed i forhold til betalingsløsninger f.eks. Er det mange penge ind, så tag en erhvervskonto fra start

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)