Jeg har lidt udfordringer i forbindelse med quickpay og Subscriptions - når man når til datoen for betaling går den "on hold" - så der bliver ikke dannet en ny ordre i Woocommerce - og der bliver ikke hævet penge!
Jeg er på quickpay ver. 10 - - - er der andre som har oplevet dette? Hvad jeg har kunne læse mig til ... så går Subscriptions på hold når woocommerce ikke kan gennemfører betalingen? Jeg tester med deres "test kort" 1000 0000 0000 0008 - og den bliver fint oprette både hos Quickpay og i woocommerce/Subscriptions ... men så snart der skal betales ... så går den på hold?
Mange hyggelige hilsner
Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!
Disclaimer: personligt v. jeg ikke det store som woocommerce, men udvikler skrev: "vedr. subscription, så har jeg ikke lige nogen forklaring på det. Det tyder umiddelbart enten på at brugeren selv har sat abonnementet på on-hold ELLER at betalingen ikke gik som den skulle. I så fald bør der være lidt informationer i error-loggen under “WooCommerce -> System Status -> Logs -> Woocommerce quickpay.
Hvis der foretages en succesfuld transaktion, bliver ordren automatisk sat til “Processing” - det kan man ikke ændre på. Hvis betalingen captures inde fra shoppen, kan man i indstillingerne sætte den til at ændre ordrestatus til “Completed”. Hvis man ikke slår det til, vil den forblive som “Processing” indtil man manuelt ændrer order state."
Disclaimer: personligt v. jeg ikke det store som woocommerce, men udvikler skrev: "vedr. subscription, så har jeg ikke lige nogen forklaring på det. Det tyder umiddelbart enten på at brugeren selv har sat abonnementet på on-hold ELLER at betalingen ikke gik som den skulle. I så fald bør der være lidt informationer i error-loggen under “WooCommerce -> System Status -> Logs -> Woocommerce quickpay.
Hvis der foretages en succesfuld transaktion, bliver ordren automatisk sat til “Processing” - det kan man ikke ændre på. Hvis betalingen captures inde fra shoppen, kan man i indstillingerne sætte den til at ændre ordrestatus til “Completed”. Hvis man ikke slår det til, vil den forblive som “Processing” indtil man manuelt ændrer order state."
Håber det giver et hint :) vh
thomas jensen
Hejsa Thomas,
Det er IKKE brugeren selv ... jeg er ved at teste - og den gør det ved alle?! Jeg har tjekket loggen ... der står intet i den ... desværre - derfor jeg også ved, det må være ved betalingen der "går noget i hegnet"?
MEN - fungere det med subscription og jeres test-miljø (test kort 1000 0000 0000 0008) - jeg er på ver. 10?
JHeg er klar over at den vil stå til processing hvis ikke jeg har sat den til at capture automatisk :)
Mange hyggelige hilsner
Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!
Det er IKKE brugeren selv ... jeg er ved at teste - og den gør det ved alle?! Jeg har tjekket loggen ... der står intet i den ... desværre - derfor jeg også ved, det må være ved betalingen der "går noget i hegnet"?
MEN - fungere det med subscription og jeres test-miljø (test kort 1000 0000 0000 0008) - jeg er på ver. 10?
JHeg er klar over at den vil stå til processing hvis ikke jeg har sat den til at capture automatisk :)
hyggebox.dk:
"vedr. subscription, så har jeg ikke lige nogen forklaring på det. Det tyder umiddelbart enten på at brugeren selv har sat abonnementet på on-hold ELLER at betalingen ikke gik som den skulle. I så fald bør der være lidt informationer i error-loggen under “WooCommerce -> System Status -> Logs -> Woocommerce quickpay.
Hej Jimmy.
Jeg har selv haft problemer med ver. 10, måtte til at skifte til standard Quick Pay plugins.
Når systemet er i "testmode", kommer ingen transaktioner forbi Nets. Man kan derfor teste og udvikle uden fare for at misbruge eget eller andres kreditkort.
En succesrespons kan opnås ved at bruge f.eks.:
4571000000000001 | 09/16 | 123
Og så skal du lige installere denne plugin i Woocommerce: WooCommerce - Autocomplete Order
Do you hate WooCommerce for obliging you to manually approve every order placed for non-downloadable goods? This plugin is the answer, since allows to automatically mark orders for **virtual** products as Completed after a successful payment (e.g. with PayPal or Credit Card).
Må testet med "dit kort" - og se om det giver bedre "held" - er godt klar over der ikke kommer noget forbi hverken NETS eller Clearhaus - ellers ville jeg have omsat for flere millioner nu :P he he ...
Jeg har ikke brug for "autocomplete order" ... men tak for heads up :)
Problemet er Woocommerce ikke opretter en nu ordre - fordi "betalingen" ikke går igennem - og så bliver subscription sat på hold. :-/
Mange hygelige hilsner
Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!
PLASK ... og du faldt lige i Thomas! :-P Jeg fik også fejl da jeg testede ... de kort du henviser til er DEM jeg tester med .... så ingen "ko på isen" eller Thomas i poolen... :D he he .... så mangler jeg bare at min subscription fungere!? :) Så hvorfor går den ikke igennem?
Mange hyggelige hilsner
Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!