Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye niche webshop... :D

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop lanceret en ny niche webshop der skal sælge snørebånd og skopleje i den bedste kvalitet fra Hollandske Mr. Lacy og Amerikanske Jason Markk. 

Jeg vil meget gerne have noget feedback på den :D Kom glad med ris og ros :D

http://sneakerlaces.dk

God aften

Jonas

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:

Hej Aminoer,

Jeg har netop lanceret en ny niche webshop der skal sælge snørebånd og skopleje i den bedste kvalitet fra Hollandske Mr. Lacy og Amerikanske Jason Markk. 

Jeg vil meget gerne have noget feedback på den :D Kom glad med ris og ros :D

http://sneakerlaces.dk

God aften

Jonas

Super shop ... jeg kunne godt tænke mig om jeg kunne se "før og efter" billeder ... og måske hjælpen til hvilken længde snøre jeg skal bruge ved hvert produkt? Men super flot side ... 

Under "kontakt" kunne du godt fjerne "SneakerLaces.dk // Islands Brygge 73, 1.TH // 2300 København S // Danmark // CVR: 36308117 // info@sneakerlaces.dk" da det jo også står i din footer :) 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

... altså før og efter billeder af et par sko med gamle kedelige snørebånd - og så samme par med FLOTTE og smart nye fra din shop! :) 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de fine ord. Før og efterbilleder kommer .. :D det har jeg selv tænkt på at der skulle.

Længde guide er en god ide på hvert produkt. Tror jeg vil se om jeg kan lave et ekstra tab ved beskrivelse som heder længdeskema så man kan se der så jeg ikke skal alle 60 snørebånd igennem for at tilføje :D

Jeg synes ikke at adressen under kontakt skader selvom at den sidder i footeren også? men tænker da lige over det :D

mange tak for feedback :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tillykke med lanceringen af din fine nye shop.

Jeg er enig med Mr. Hyggebox - der er ikke nogen grund til at have de kontaktoplysninger stående lige over de samme oplysninger i footeren med samme formatering. Det kan evt. godt gå, hvis du ændrer lidt på layout eller flytter infoen lidt længere op.

Dit største problem er din organisering / struktur af indhold. Der skal alt, alt for mange kliks for at komme hen til dine produkter. Hvis man kommer til at vælge "længder" eller "typer" under snørrebånd, skal der 4 kliks til at komme ind på en produktside fra forsiden. Der er ingen grund til at sende potentielle kunder igennem sådan en maratondistance. Du kan med fordel samle nogle produkter og gøre dem variable, så man fx. kan vælge længden af snørrebåndet inde på selve produktsiden, hvor man lægger det i kurv. Det vil gøre siden mere overskuelig.

Jeg synes også godt, at ikonerne for de forskellige betalingskort i footeren kan få noget farve.Flere produktbilleder for hvert produkt vil ikke skade. Evt. nogle, hvor snørrebåndende er i brug på nogle sko.Det er meget sødt med dine eksempler på fragtpriser - men hvis det er nødvendigt at have, er det for indviklet for min smag.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Tak for feedback. Den er meget brugbar. strukturen af produkterne er noget jeg har tænkt meget over. Har overvejet at have længden under selve produktet så det vælges der men samtidig vil jeg også godt have at folk kan vælge ud fra hvilke har vi i den givne længde. Vil overveje om hvad der er bedst :D

Jeg får kigget på det med adressen . to mod en må jo være godt nok til at jeg bør slette den på kontakt siden :D Jeg får smidt nogle billeder af snørebåndene ind hvor de sidder i skoene :D

Hvad angår fragtpriser tænker jeg at det ikke kan skade? men gør det det mere forvirrende?

Overvejer med betalingskort om jeg synes farver er bedre. prøver at smide dem på og se om det fugnerer bedre :D

Mange tak for fin feedback og fordi du gad tage dig tid til at se. sætter stor pris på det :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en theme fejl. Og ser lige hvad jeg kan gøre ... mange tak :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian:
Jeg synes også godt, at ikonerne for de forskellige betalingskort i footeren kan få noget farve.

Hej Sebastian,

Så har jeg fået betalingsikoner i farver på :) Og Du har ret i at det nok er bedre. :D tak.

Kontaktoplysningerne på kontaktsiden er nu slettet også og det er fint :D

Der vil komme flere billeder med snørebånd i skoene og der vil også komme før efter billeder som foreslået fra anden side.

tak for hjælpen :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas 

Jeg synes din nye webshop, er virkelig flot og fremstår pæn og professionel. 

Jeg står netop, og mangler et sted, hvor jeg kan lave en flot webshop.

Hvor henne har du lavet din henne? :-) 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)