Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge bloggere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min partner og jeg har to forskellige meninger om promovering af vores side. Problemet er at han mener vi skal betale bloggere for at promovere vores side, hvor jeg er mere til at arbejde for at sælge vores produkter (adwords, facebook mm).
Jeg føler at det personligt er den "nemme løsning", og at det er noget de billige og hurtigt sælgende produkter der er på blogs.

Hvad er jeres mening?

Med venlig hilsen
Lasse

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

At få bloggere til at promovere ens produkter et en fantastisk kanal, hvis du er ude efter brand awareness. Der er flere problemer med dette; 1. Det er svært at måle direkte ROI på din markedsføring og 2. De fleste bloggere er en del af et netværk, som er klar over, hvor høj en værdi bloggerne faktisk har. Derfor er priserne ofte ret høje, og sidenhen sværere at tjene hjem på direkte produktsalg. 

Hvis jeg var jer (uden at kende jeres produkt) ville jeg klart holde mig til de traditionelle kanaler som en start. Det er meget basalt med AdWords og Facebook, hvor I betaler pr. klik. Bare sørg for at betale mindre pr. klik end I tjener. 

Men lidt lettere at sige, hvis man kender til jeres produkt. :)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ene udlukker vel ikke det andet? Og før eller siden skal begge ting testes så i kan få afklaring omkring ROI.. Men jeg ville starte med SEO, Adwords som det primære og så supplere med en enkelte blog og have det som alternativ til det andet markedsføring men det afhænger også meget af branchen.

God vind med det

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)