Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce og økonomisystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Borum-Deluxe Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have valgt et økonomisystem til min nye webshop, som skal køres efter dropshipping modellen.

Jeg har valgt en WooCommerce platform og vil høre hvilken erfaring du har med hvilke økonomisystemer koblet derpå?

Hvilket system vil du anbefale?

Og hvad koster dette?

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Borum-Deluxe:

Jeg står og skal have valgt et økonomisystem til min nye webshop, som skal køres efter dropshipping modellen.

Jeg har valgt en WooCommerce platform og vil høre hvilken erfaring du har med hvilke økonomisystemer koblet derpå?

Hvilket system vil du anbefale?

Og hvad koster dette?

Jeg er i samme båd ... og har set lid på Billys Billing - der er integration til Woocommerce ... hvilket Dinero IKKE har! :-/ MEN - jeg har tre produkter ... så ved ikke om jeg ikke kunne "nøjes" med Dinero? Jeg har endnu ikke set på andre end de to økonomisystemer ...

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Storebuddy.dk har udviklet en integration mellem Billy og WooCommerce. 

Integrationen er ganske gratis, så jeg vil klart anbefale dig at tage en prøveperiode hos Billy og sætte den op med WooCommerce, for at se om det passer til dine behov. 

Mvh. Oliver

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den nye version af Aplicor 3C kan du køre med dropship - så det kunne da være en løsning for dig 

du kan se mere her på siden omkring Aplicor som lejes ud pr måned pr bruger - Du skal bruge modulerne Basis - og handelsmodulet så prisen pr mdr vil ligge på 248,- kr + moms 

http://www.aplicordistribution.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)