Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indhente CSV fil i C5 og benytte samme bilagsnummer for alle linjer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I en af mine bogføringsprocesser, har jeg behov for at den Csv. fil jeg  henter fra Excel til C5
giver linjerne samme bilagsnummer - kan dette lade sig gøre?

Det skal siges at jeg henter Csv filer til andre opgaver hvortil der skal benyttes forskellige bilagsnumre.

Mvh @Lena

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har netop talt med Inventio. De oplyser, at rækkerne får samme bilagsnummer, indtil de går i 0. Hvis du f.eks. har beløbene 100, -100, 200, -200, vil den indsætte de 2 næste bilagsnumre. Hvis du istedet samler (evt. ved sortering), f.eks. "+" og leverer 100, 200, -100, -200, indsætter den samme bilagsnummer. Hvis du har mulighed for at sortere efter beløbene inkl. fortegn, vil du således altid kun få ét bilagsnummer. Et alternativ er selv at påføre bilagsnummer i specifikationen og på filen, men det er jo ikke altid man ved, hvilket bilagsnummer man vil bruge.

Der er den begrænsning i den nyeste version i forhold til den tidligere, at dette kun virker, hvis det ENTEN er finans-, debet- ELLER kredit-posteringer.

Du må sige til, hvis jeg skal hjælpe med noget konkret.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Jeg vil lige prøve om jeg så selv kan finde ud af at påføre bilagsmateriale, da jeg nok lige i dette tilfælde vil kunne vide hvilket nummer jeg skal bruge.... Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 124
Fra  OMEGA SUPPORT Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan indlæser du filen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)