Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at flytte domæne til ny platform

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Beauty by lilje Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, 

jeg har brug for lidt hjælp til at flytte mit domæne www.beautybylilje.dk over til en anden platform (eller hvad det nu hedder). Jeg er på ingen måde særlig teknisk.. min hjemmeside skal rykkes over til et sted hvor jeg kan have en blog koblet til Og hvor der er mange forskellige layouts til hjemmesider med ange detaljer. Jeg håber i forstår hvad jeg mener :-) 

mvh Sofie lilje 

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sofie,

Tror du ville blive gladere med at lave en helt ny side ... tror du ville blive gladest for det i længden. :) 

Og så omfattende er din side jo heller ikke :) 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Jeg synes også, at du skal lave en helt ny side. Jeg tror, at WordPress vil være super godt til dine behov.

Send en PB, hvis du har brug for hjælp til at sætte det op.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Lav et opslag på Amino Freelancer. Så vil du kunne få fat i dem der kan hjælpe dig. Huske at beskrive opgaven så godt som muligt for at undgå misforståelser. Jeg vil ikke anbefale dig at gøre det selv, men finde en der har prøvet det mange gange før.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Beauty by lilje Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar Jimmy :-) men hvordan laver jeg en ny side med adressen beautybylilje.dk? 

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

sofieLilje:

tak for svar Jimmy :-) men hvordan laver jeg en ny side med adressen beautybylilje.dk? 

Det kan din udbyder (der hvor din nye hjemmeside kommer til at ligge) Du skal blot godkende den bliver flyttet. Hvis altså du ikke bliver hvor du er? Men hvor ligger din hjemmeside i dag? 

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Beauty by lilje Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm på simplesite, mener jeg. Jeg har ingen forstand på det overhovedet :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har din hjemmeside hos 123hjemmeside.dk og det er ikke noget man bare kan flytte med. Du skal derfor have lavet en ny hjemmeside, men det er muligt for en billig penge at bruge inspiration fra den side du har nu. Grafiske elementer som du IKKE selv har lavet kan være 123hjemmeside's ejendom hvorfor der skal sikkert laves noget nyt.

Det du skal bruge hedder et CMS (Content Mangement System) som er et "program" der ligger og styrer din hjemmeside.  Om det hedder WordPress, Joomla, Umbraco eller noget helt andet er ikke noget du skal bekymre dig om. Alle systemerne kan grundlæggende det samme - derfor er der IKKE noget system som er bedst!! - uanset hvad andre siger.

Du skal derfor finde en person/firma som du kan arbejde sammen med som kan lave din nye hjemmeside for dig. Du skal vide at du nok bliver oversvømmet med tilbud fordi folk er sultne og du skal derfor have alt hvad I aftaler på skrift - fordi det sker for tit at kunde og programmør ikke er enig om det der skal laves.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

... hos min udbyder koster det 19,- at få fyttet et domæne (din www. adr.) - og så koster det lidt hver måned for at det ligger der (hjemmesiden)

Mange hyggelige hilsner

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

sofieLilje:

hmm på simplesite, mener jeg. Jeg har ingen forstand på det overhovedet :-) 

Okay ... du skal vælge en anden udbyder - dem findes der RIGTIG mange af ... men jeg ville vælge en med en GOD support - så kan det GODT være du skal betale lidt ekstra om måneden - men det produkt de sælger (plads til hjemmesider) er næsten ens! Så mit råd er en udbyder der har GOD DANSK support! 

De kan næsten allesammen tilbyde et CMS hvor du kan installere f.eks. WP med et enkelt klik. :)

-Jimmy 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)