Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg bruger prestashop til min webshop.

Problemet er det, at når jeg ændrer i min webshop vil den ikke altid gemme mit arbejde hverken i backend eller på front office.

Dette giver meget frustration og jeg vil derfor hører om der er nogle der har haft samme problem og jeg vil dermed søge hjælp til hvad jeg kan gøre i dette tilfælde?

Et eksempel på fejlen.

Jeg ændrer i modulet TM TOP CMS Block, hvorefter jeg trykker gem. Jeg vil nu se det færdige arbejde i backend og her er det hele forsvundet, samt at der heller ikke er noget at se på selve webshoppen

Jeg har selv prøvet at deaktivere modulet for herefter at ville aktivere det igen. Men når jeg så deaktivere skriver den i toppen af backend at den har godkendt handlingen og at modulet dermed er deaktiveret. Når jeg så vil aktivere modulet, står det som om at det er aktiveret og aldrig har været deaktiveret.

Jeg har også ventet i flere timer og dage for at se om det var opdateringen der var langsom. Dog uden succes. 

Dette er et af mange lignende problemer jeg har når jeg arbejder med min webshop.

Jeg er ikke nogen prestashop ekspert og jeg håber derfor at der er en der kan hjælpe mig med problemet.

Med venlig hilsen

Kristoffer Stranholt

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Tak.

Jeg håber at høre fra nogle der har stået i en lignende situation og kan hjælpe ud fra deres erfaring.

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Har du prøvet at tømme din cache og lave en forced refresh?

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De er utrolig hjælpsomme så jeg er ret sikker på de vil hjælpe dig hvis det er noget de lige kan klare hurtig uden for meget tid, sådan oplever vi dem ihvertfald, prøv evt. at ring, det koster ingen ting :)

Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Tak for svar.

Som skrevet tidligere er det ikke alt jeg lige ved hvad betyder og forstår omkring det at opbygge en webshop og vores programmør har ikke mulighed for at hjælpe os for tiden grundet personlige årsager, så er det muligt at du kan forklare det så jeg forstår det? 

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen S.Laursen.

Jeg prøver at kontakte dem, hvis jeg ikke selv kan få det løst.

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Hvis du ikke finder en løsning, er du også velkommen til at kontakte os. Vi arbejder til dagligt med Prestashop og udvikling af systemet.
Spørg efter Simon :-)

Jesper

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan prøve. Der er flere måder at gøre det på. Du kan gøre det via back office (altså logget ind som admin i kontrolpanelet), naviger til Advanced Parameters (vestre sidebar) -> Performance (to fra toppen). Tryk force compilation og sæt cache til No.

Naviger så til hjemmesiden og lav en forced refresh. Dette afhænger alt efter browser. På Firefox er shortcuttet shift + cmd + R.

Cache kan også tømmes via FTP.

Hvis ikke det hjælper, vil jeg gerne prøve at kigge på det. Send en PB. Jeg behøver ikke nogen betaling for at hjælpe.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)