Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tattovør forretning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og skal til og åbne en tattovør forretning, jeg vil meget gerne høre hvad jeg særligt skal være opmærksom på til og starte med og hvor meget jeg skal budgettere med i starten. Nogen der har erfaring inden for dette? :)
Mvh. Nick O

Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en pæn investering (mindst 600.000,-) hvis du vil gå all in på fuldtid (døgntid Smile ). Med et deltidsjob ved siden af kan en mindre investering godt lade sig gøre. Du skal have 100 % tjek på tilladelser hygiejne, sundhed, forhold for allergikere, 18 års grænsen for alle tatoveringer og 21 års grænsen for større/avancerede tatoveringer, obligatorisk før- og eftervejledning m.m. Du kan ende i bøder ligesom andre hvis du overser disse krav. Husk at branchen er hård og svær, og muligheden for en god indtægt (27.000+) er lav. Det er kun ganske få dygtige der går hele vejen igennem nåleøjet med deres tatooshop mens resten knokler i mere end 10 år for ingen eller dårlig løn. Husk også på at det er en udskældt branche, Sundhedsstyrrelsen m.m. kører kampagner i mod hos de unge (i en lille grad lidt ligesom alkohol og cigaretter) selvom der ingen dokumenterede skadevirkninger er på at få lavet tatoveringer (eller piercinger). 

Men hvis du er klar over hvad du går ind til, er villig til at ofre tid og penge, ligger en realistisk plan og brænder for det du laver skal du selvfølgelig kaste dig ud i det og tage udfordringerne som de kommer. 

Held og lykke Yes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)