Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Powersuite har tilbud tirsdag. Er den fulde pakke god at have ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Powersuite fra linkassistant har tilbud i morgen på deres fulde pakke med alle værktøjerne. Jeg har brugt Rank Tracker delen i over et år og er rigtig godt tilfreds med den. Men jeg er lidt i tvivl om det er overkill at købe den fulde pakke i morgen, hvor man får de 3 andre værktøjer med. 

Er der nogle her, som bruger nogle af de andre værktøjer fra SEO Powersuite og kan anbefale dem, altså Website Auditor, SEO Spyglass & link Assistant ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg hører også gerne fra folk der har brugt SEO Powersuite - så ud af busken Aminoer :0)

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk stoppet med at bruge deres software igen. Faktisk syntes jeg det er ret godt og gennemført, men det er for dyrt og tidskrævende syntes jeg. Du er nød til at købe opdateringer til alle dine programmer, samt betale for en forbindelse der skjuler din IP adresse, hvis du ikke vil blokeres af Google. Udover det, tog det mig omkring 2 timer hver gang der skulle tjekkes 100 keywords, samt at programmet kun kan bruges fra den ene computer det er installeret på.

I dag har jeg betalt for en online service, hvor de automatisk tjekker mine keywords, og så kan jeg selvfølgelig tilgå den fra alle de computere jeg er i nærheden af. Den frihed er nu ret rar at have.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)