Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GratisDNS vs. Unoeuro

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:

Ved en genlæsning af mit ejet svar, fremgik det ikke helt klart nok, så jeg prøver da lige igen :)

Årsagen til at jeg anvender gratisDNS fremfor det DNS-kontrolpaneler jeg kan få host mine webhosts:

1) Uafhængighed af webhotel
2) Samlet et sted
3) Alle detaljer kan styres (f.eks. TTL)

Disse tre ting kan Unoeuro sådan set sagtens opfylde, men da jeg er godt tilfreds med gratisDNS, der bare virker, og altid har gjort det, jamen så bliver jeg hos dem. Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art og ser derfor ikke nogen fordel ved at skifte.

Jeg kan sagtens følge dit argument om at hvis du er tryg ved gratisDNS, så er der ingen fordel ved at skifte. Blot ikke hvorfor nye skulle vælge det :-)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:
Disse tre ting kan Unoeuro sådan set sagtens opfylde, men da jeg er godt tilfreds med gratisDNS, der bare virker, og altid har gjort det, jamen så bliver jeg hos dem. Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art og ser derfor ikke nogen fordel ved at skifte.
Selvfølgelig. Det var også blot for at afklare at man godt kunne have domænet hos UnoEuro (gratis), men webhotellet et andet sted :)

Så det er ikke anderledes end GratisDNS :)

andreas86:
@ Tom: Blot lige til afklaring: Tilbyder Unoeuro også gratis DNS selvom man ikke har et webhotel i forvejen? Dvs. kan man nøjes med at have en DNS service liggende hos Unoeuro (hvis det skulle give mening)?
Ja. Det kan man, og det er gratis (udover evt. domænefornyelse, selvfølgelig).

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-) Det er dejligt at få bekræftet, at man ikke mister nogle fordele ved at have tingene samlet hos Unoeuro. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt flyttet et par af mine websites fra gratisDNS til cloudflare og oplevede faktisk en boost i load tiden, siderne er i øvrigt hostet hos meebox

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)