Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger ved betralingsløsning på Webbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan oplyse mig om følgende:

Hvad er de samlede startomkostninger ved betalingsløsning på en ny Webbutik?Jeg ønsker at kunne modtage Visa/dankort og Mastercard

Hvad er de årlige omkostninger ved sådan en betalingsløsning?

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på den løsning du vælger. Med PayPal kan du f.eks. komme i gang imorgen og det vil kun koste dig noget per transaktion.

ved andre skal du betale et oprettelsesgebyer, gebyr på transaktion og så et årligt gebyr. Andre steder kan du blot registerer dig og så er du klar til at gå i luften, det kunne f.eks. være en spiller som paylike.io.

Mvh.

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på, hvilke udbydere du vælger.

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt mig at vælge Nets som udbyder!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for linket, som giver en meget detaljeret oversigt.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udvikler på kortgebyr og modtager meget gerne feedback på Gitter eller email. Det er dog et non-profit fritidsprojekt, så i må have lidt tålmodighed :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kortgebyr.dk er en overskuelig side og et godt indspark i branchen, men set fra mit (https://paylike.io) synspunkt, så er det selvfølgelig en lidt ensidig sammenligning.
Jeg håber Ulrik kunne være åben overfor at tilføje lidt mere kvalitativ information, men det må selvfølgelig ikke være på bekostning af overblikket.

Vi har valgt en model med individuel prissætning når du rammer ca. 100k/mnd., som ikke kan afspejles på kortgebyr.dk, og en pris der er den samme, om du sælger i DKK, EUR eller russiske rubler.

Vores fokus er et simplere, moderne produkt. Du kan tilmelde dig med din email, følge instruktionerne til integration, og så er du i gang med at tjene penge. Vi har ingen manuelle processer, som du behøver vente på og derfor ingen oprettelsestid.

Oprettelse er gratis og der er ingen løbende udgifter. Vi tager 2,75% + ~1,86 kr. per transaktion, indtil din omsætning når 100k/mnd.

Held og lykke med butikken :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen:

kortgebyr.dk er en overskuelig side og et godt indspark i branchen, men set fra mit (https://paylike.io) synspunkt, så er det selvfølgelig en lidt ensidig sammenligning.
Jeg håber Ulrik kunne være åben overfor at tilføje lidt mere kvalitativ information, men det må selvfølgelig ikke være på bekostning af overblikket.

Vi har valgt en model med individuel prissætning når du rammer ca. 100k/mnd., som ikke kan afspejles på kortgebyr.dk, og en pris der er den samme, om du sælger i DKK, EUR eller russiske rubler.

Vores fokus er et simplere, moderne produkt. Du kan tilmelde dig med din email, følge instruktionerne til integration, og så er du i gang med at tjene penge. Vi har ingen manuelle processer, som du behøver vente på og derfor ingen oprettelsestid.

Oprettelse er gratis og der er ingen løbende udgifter. Vi tager 2,75% + ~1,86 kr. per transaktion, indtil din omsætning når 100k/mnd.

Problemet er at nogle priser, f.eks. MobilePay og Dankort indløsning hos Nets, følger en fast prisliste, mens andre løsninger ikke gør. Det gør det utrolig svært at sammenligne, og det er noget vi bestemt bør skilte tydeligt med. Jeg er åben overfor at tilføje anden information, det kunne være: Trustpilot scores, udbetalingstid, oprettelsestid, moduler/integrationer mm. Alle ideer er velkomne :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)