Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går for langsomt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For 2 uger siden havde jeg et bankmøde hvor jeg skulle have oprettet en erhvervskonto til mit firma, inklusiv netbank til mig og min partner. Det eneste vi sådan set manglede til mødet var vores CVR-nummer(På daværende tidspunkt var firmaet ikke oprettet, dog kom CVR-nummeret den aften og banken fik altså vores CVR-nummer på samme dag som mødet blev afholdt). Burde det tage 2 uger at få oprettet en firmakonto + netbank til mig og min partner(der ikke er kunde i denne bank). Det er frustererende da vi ikke kan få bestilt vores produkter hjem, og tilsvarende kan vi ikke komme videre med vores hjemmeside.

Hvad foreslår i at vi gør?

- Er det fair at denne process nu har stået på i 2 uger, eller er det noget der potentielt kan laves på minutter?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralleriis:
Hvad foreslår i at vi gør?

Hvorfor dælen kontakter du ikke bare banken, for at høre hvorfor de er så langsomme?

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg gjort efter en uge - min bankrådgiver var på ferie(fair nok) - og jeg ville få besked når netbanken osv. var klar.

- Vil egentlig bare vide om dette er normalt nok, eller om min utilfredshed er berettiget.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så kontakt dem igen - hvor svært kan det lige være?

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, og det har jeg også i sinde at gøre. Men formålet med mit opslag var ikke at få en bekræftelse på om hvorvidt jeg skulle kontakte dem eller ej, men nærmere hvordan jeg skal formulerer mailen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da helt klar ringe til dem, så du får et brugbart svar - gør dem opmærksom på at der nu er gået 14 dage hvilket ikke er specielt rimeligt.

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bank var også virkelig langsom og kludrede også rundt i papirerne, så jeg måtte lave det hele 2 gange. Jeg løst det ved at ringe til min bankrådgiver og aftalte et fysisk møde på 1 time, hvor jeg kunne få tingene på plads sammen med hende - det virkede!

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej at vente så lang tid er ikke normalt. Men at du ikke tager kontakt til banken og spørger hvordan det går med oprettelsen er noget helt andet.

Det du skal tænke på at de har hav af kunder, derfor kan der opstå forsinkelser, de har måske glemt det. Men så må du jo bare tag fat i din bankrådgiver og sparke ham i bagenden.

Hav en god søndag aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralleriis:
Du har ret, og det har jeg også i sinde at gøre. Men formålet med mit opslag var ikke at få en bekræftelse på om hvorvidt jeg skulle kontakte dem eller ej, men nærmere hvordan jeg skal formulerer mailen.
Du skal møde op eller som et minimum ringe.

Som iværksætter bliver du nødt til at være lidt masochistisk anlagt *smil*

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)