Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vort nyhedsbrev sælger ikke

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Johansen:
Da jeg læste nyhedsbrevet, bemærkede jeg, at der var meget historisk funderet. Hvis modtagerne er interesserede i musikhistorie, er dette sikkert fint. Hvis de vil lade sig rive med af musikken, skal der flere "føleord" med indover.
Din kommentar er interessant, da den rører ved noget centralt. Vi er fast overbeviste (vi har jo mange kunder i den fysiske butik hver dag) om, at den typiske klassisk interesserede har en bred interesse i "historien" omkring komponisten, musikken, tidsperioden m.m., men ...! Selvfølgelig kommer der også folk der "bare" skal købe en gave.
Bjørn Johansen:
Andre vil være til "Hvis du ønsker at høre mozarts 5. violinkoncert på en måde, der får de små hår til at rejse sig af stille fryd, er dette albummet for dig".
Jeg bruger lejlighedsvist lignende formuleringer, men holder generelt igen med "svulstigheder". Det kan jo være en glidebane, for alle de nyheder (af flere hundrede) er jo netop udvalgt fordi de bemærker sig fordelagtigt på een eller anden måde.
Bjørn Johansen:
Når jeres kunder vælger at købe et stykke musik, hvad angiver de som den primære grund? Hvad er triggeren? "What is in it for me?" når jeg køber musik hos jer?
Stamkunderne (som vi har mange af) køber jævnligt musik som de allerede har i samlingen, men en ny udgivelse med en anden kunstner, som fremfører den på særlig fremragende måde, MÅ de absolut eje og her er vort butikspersonale en god katalysator. I nyhedsbrevene forsøger jeg at fremhæve netop dét, men viger tilbage for at bruge formange og for svlustige anprisninger.
Bjørn Johansen:
Har I integration af Campaign Monitor i jeres webshop, så I kan se, hvem der køber hvad? Og dermed i højere grad kunne sende målrettede nyhedsbreve.
Jeg er ikke helt klar over hvad du mener. Jeg har jo et kontrolpanel, hvor jeg kan se mange forskellige ting, men jeg er ikke bekendt med at jeg se hvem der har købt hvad. Jeg kan se hvilke links den enkelte har klikket på, that's all ... tror jeg nok.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set hvad Christina Klitsgaard har at byde på? Du kan se hende på www.christinaklitsgaard.dk og hun har også kursus i at skrive emails som sælger. Det kan godt være gode penge at bruge hvis konverteringen stiger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg "kender" godt Christina og har oplevet hende på et kursus. Ingen tvivl om at hun er rasende dygtig og kan skabe succeser, men just præcist klassisk musik tror jeg falder uden for hendes friske stil. Undskyld, Christina - især hvis jeg tager fejl ;-)

I øvrigt tror jeg ikke vi har råd til hende i vort nuværende budget :-(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

I øvrigt tror jeg ikke vi har råd til hende i vort nuværende budget :-(

Nu har jeg oplevet flere gange hvor man har sagt at der ikke er plads i budgettet hos kunder, men som jeg ser på det så skal man mere se på om I har råd til at miste den omsætning der kunne konme ved at bruge det det koster ;) 

Nu har jeg set dine tidligere indlæg og forstår at du er "bundet" og skal finde den billigste vej så held og lykke :)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil foreslå at I får lavet nogle små postkort med spørgsmål om hvad folk ville foretrække i et nyhedsbrev og sæt dem ved kassen i jeres butik.

På samme postkort kunne I også give mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet, hvis man ikke allerede er det. Som gulerod, kunne I sætte en pakke med klassisk musik på højkant.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus,

Spændende side I har.

Jeg er ud af en familie med audionørder der har highend anlæg. Det er en speciel målgruppe. Mange af dem foretrækker cd'ere alene pga den bedre digitale lyd.

I skal segmentere udsendelserne på genre. Kender ikke jeres system, men det system jeg er ejer af, kan hente produkter via External Content - fra f.eks. jeres produktgrupper. Ved at lave et godt nyhedsbrev kommer målgruppen - det rygtes og flere signer op. Specielt indenfor jeres.

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kim Østergaard:
Spændende side I har.
Det er der delte meninger om her, men det er den bedst opnåelige side til prisen (= 0 kroner + knofedt).

Kim Østergaard:
Jeg er ud af en familie med audionørder der har highend anlæg. Det er en speciel målgruppe. Mange af dem foretrækker cd'ere alene pga den bedre digitale lyd.
Bosseren er til messe i Rotterdam lige nu. Hele branchen er der og der er absolut ikke eet eneste klassisk selskab der ser den klassiske CD dø foreløbigt. Ingen. Til gengæld er donwload fladet ud og der kommer åbenbart ikke de store penge ind til nogen her. Streaming er døden for de klassiske selskaber, da ingen tjener penge på det.

Kim Østergaard:
I skal segmentere udsendelserne på genre.
Det er der flere der har nævnt og nu vil jeg overveje hvordan jeg kan gøre det uden at skulle bruge en masse tid på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kim Østergaard:
Spændende side I har.
Det er der delte meninger om her, men det er den bedst opnåelige side til prisen (= 0 kroner + knofedt).

Kim Østergaard:
Jeg er ud af en familie med audionørder der har highend anlæg. Det er en speciel målgruppe. Mange af dem foretrækker cd'ere alene pga den bedre digitale lyd.
Bosseren er på messe i Rotteradm (af alle steder) for tiden. Hele branchen er der og der er absolut ikke eet eneste klassisk selskab der ser den klassiske CD dø foreløbigt. Ingen. Til gengæld er donwload fladet ud og der kommer åbenbart ikke de store penge ind til nogen her. Streaming er døden for de klassiske selskaber.

Kim Østergaard:
I skal segmentere udsendelserne på genre.
Det er der flere der har nævnt, så nu vil jeg gå i tænkeboks og se hvordan jeg kan gøre det uden et voldsomt øget tidsforbrug.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud med spørgeskemaet - håber I får noget respons på det.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)