Vi udsender nyhedsbreve til tilmeldte abonnenter (p.t. ca. 600) for www.danacordbutik.dk. Det seneste kan ses her: https://danacordrecords.createsend.com/campaigns/reports/viewCampaign.aspx?d=r&c=67A78AF2391E48FE&ID=8DABC942F8D0CA872540EF23F30FEDED&temp=False Jeg er helt på det rene med, at mange vil mene at shoppen/hjemmesiden er outdated og også at nyhedsbrevet ikke er "frækt" nok. Hertil skal bemærkes, at man er nødt til at kende noget til målgruppen for at kunne vurdere dette. Ikke at vi, med garanti, rammer rigtigt, men mange af de smarte markedsføringskneb gælder altså ikke for købere af klassisk musik. Vi må imidlertid samtidig erkende, at vore nyhedsbreve ikke sælger noget. Er der indlysende grunde til det? Hvor er DEN store fejl? |
KlaMus:Jeg er helt på det rene med, at mange vil mene at shoppen/hjemmesiden er outdated og også at nyhedsbrevet ikke er "frækt" nok. Hertil skal bemærkes, at man er nødt til at kende noget til målgruppen for at kunne vurdere dette.
Det går du jo så åbenbart ikke, kender noget til din målgruppe når nu nyhedsbrevet ikke virker.
Hvordan kan du vide at jeres hjemmeside / shop ikke er outdated i forhold til jeres kunder?