Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en konge ide!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..
Jeg har en vanvittig god ide..
Et nyt produkt som erstatter et gammelt (delvist)
Hvordan bære jeg mig ad med ik selv at producere produktet, men blot sælge ideen til en bestemt virksomhed?
De interesserede er nogle tunge drenge som Phillips..
Aner ik hvad jeg skal gøre..

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Vicki

At sælge en idé, og specielt til en af de tunge drenge som f.eks Philips er op af bakke (og det på en måde der får turen til toppen af Mount Everest til at minde om en skovtur med plejehjemet Wink)

Du får dem aldrig til at skrive under på en NDA, de har produktudviklingsteams der er ansat til løbende og få gode ideer, og sandsynligheden er at de allerde har tænkt på det osv osv - og skal vi være helt ærlige så er de fleste geniale ideer jo en videre udbygning af nogle eksisterende koncepter.

Men tror du på ideen, og hvis det er et fysisk produkt, så tag et kik på opfind.nu - det er et godt sted at starte

//Morten

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak morten..

Yes

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vicki.

Se Martin Thorborg's video.. Den rammer den rimelig godt:

https://www.youtube.com/watch?v=nLackLibVOo

Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nødvendigvis de store spillere som er mest interessante. 

Min samboers fætter designede et produkt, som egentlig blot var et nyt design til et gammel produkt - Flere meget store spillere (Også Phillips) var inde over for at komme med bud, men endte med at være et mindre Norsk selskab som endte med at købe rettighederne for et 2 cifret millionbeløb.

Så hvis du har en god ide, så få lavet designet - Tag patent på det, og henvend dig derefter til de forskellige virksomheder som du mener kan være interesseret i det.

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret.

men jeg er ganske enkelt også på bar bund med hvor jeg skal henvende mig for at få designet det.. phillips er kun nævnt da der ikke er et hav af andre som tilbyder produktet...

Jeg har gjordt som morten og afventer svar derfra.. 

er der så nogen der ved hvor man får produceret sager? Det er måske et lidt åbent spørgsmål, men jeg har kun ideen og ikke viden om hvordan sådan noget bliver fremstillet eller hvem jeg skal have fat i for at få det lavet.

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Vicky med din idé.

Det er et stykke tid siden du oprettede tråden, så måske er du kommet videre? 

Som de andre indlæg har beskrevet, så er kan det være en kæmpe udfordring at komme igennem til firmaer som Philips, men det er ikke umuligt.
før du henvender dig til dem, er der en lang række ting du skal overveje, ligesom der er forskellige måder du kan beskytte eller delvis beskytte din idé. Dette afhænger af hvor langt du er kommet med idéen.

Mvh Svend

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)