Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af Slush Ice?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan hele kurset tages online? Ved du tilfældigvis hvad det koster? Mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det koster kr. 330,- at tage online.

Her er lige et link.

http://techcollege.dk/efteruddannelse/aktive-kurser/almen-foedevarehygiejne-e-learning-efteraar/

Med mindre du er meget dum eller har meget svært ved at lære, så er kurset meget nemt at gennemføre. :-)

Men lige igen, tag lige og giv fødevareregionen et kald. Det er vigtigt at have det hele 100% i orden.

Kan også anbefale at du invisterer i en ekstra Slush-ice maskine og måske en enkelt eller to andre maskiner. Ellers kommer du hurtig til at kede dig. Selvom det lyder tiltalende at stå med sådan en maskine på et marked eller til en byfest, så er der alligevel en begrænset kundegruppe. Så det er godt at have noget ekstra at byde på. :-)

Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen mange tak for hjælpen! Det virker til at det er noget man lige kan overkomme ;) Men skal nok lige tage fat i nogle af alle de kloge hoveder så de kan forklare hvad der er det rigtige at gøre.

Kigger også pt. efter endnu en maskine og overvejer også popcorn maskine og måske et fadølsanlæg når jeg bliver gammel nok :) 
Tak for al hjælpen det har jeg været glad for

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

man har aldrig behøvet at have hygiejne kursus når vi snakker slush ice.

Derudover er der kommet nye regler 1. november 2014, hvor lovpligtig kursus bortfalder

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Uddannelse-i-f%C3%B8devarehygiejne.aspx

Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak! Tror jeg bliver nød til at give et kald til nogle kloge hoveder!
Tak for hjælpen :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)