Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende freelance opgave - ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For snart et år side, besluttede min kompagnon og jeg at starte vores firma op.

Dertil lavede vi en hjemmeside, jeg har valgt at kalde det for en død hjemmeside, der er tekst og billeder og det sådan set det.

Nu står vi overfor at vi gerne vil have en ny eller opdateret, men da det ik er der vores kompetencer ligger,

søger jeg en masse råd omkring en ny side, så vi kan lave en ordenligt freelance opgave til folket.

Vi søger både råd omkring nye ting, set i forhold til hvad vi har nu, samt hvad man skal bede om og hvilke fald grupper der kan være, vi har i andet regi oplevet at hjemmesider hurtigt udvikler sig og koster meget mere end det aftalte beløb, pga. ændringer, så derfor vil vi gerne være klar i vores beskrivelse af den kommende opgave, men div. termer er ik noget vi ved så meget om, så derfor håber jeg I vil hjælpe med det.

Den hjemmeside vi har nu er lavet i Google websites, det var nemmest for os i starten, men skal andet til er vi da åben for det.

http://bluenorth.dk

Vi kunne godt tænke os.

Mere liv i form af at kunne se de opdateringer vi laver på G+/LinkedIn, samt Youtube video som er på vej, eller mere integrering af disse.

Et nyt/smart system til nyheder.

En mere SEO opdateret/venlig hjemmeside.

Nu håber jeg der sidder nogle som kan være hjælpsom og hvis der er nogle som har andre gode ideer er de også velkommen.

 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Prøv at slå din opgave op på Amino Freelance - så er der sikkert flere der byder ind.

Ellers vil jeg anbefale http://www.npws.dk/ , som er et webbureau jeg selv har brugt og er meget tilfreds med!

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy 

Fornuftigt at lave et grundigt forarbejde. Jeg ved af egen erfaring er succesraten for succesfulde webprojekter afhænger meget af kundens indspark mm. 

Ift. hvad din “opgave“ skal indeholde har jeg følgende forslag / indspark: 

1. WordPress CMS

2. Opsætning af responsive webdesign (Husk der skal sættes tid af til dine behov kan blive hørt)

3. Opsætning af indhold på forside samt diverse underside

4. Opsætning af nyheds/blogmodul (Her kan WordPress´s eget blogmodul med fordel bruges)

5. Integration af sociale medier 

6. Min. to korrekturrunder (VIGTIGT! Da du dermed sikre dig et slut resultat du er tilfreds med) 

7. Vejledning til brug af WordPress til efterfølgende vedligeholdelse og drift

8. Basal SEO optimering i form af et brugbart SEO fundament. Dette vil sige at udvikleren skal være bevidst om hvordan han giver din hjemmeside gode vilkår i Google. Fx. Skal vedkommende ikke installere 30 plugins fra ukendte leverandører.  

I min optik er du godt dækket ind med ovenstående punkter, såfremt jeg har læst dit behov korrekt. Så skulle du være godt kørende :-) 

Jeg vil være klar til at byde på din opgave når du måtte være i stødet til at udbyde den. Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du har spørgsmål til mit indlæg

God lørdag :-) 

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Mange tak for dine input.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg synes, at Simon kommer godt ind på de forskellige områder, I kan få freelance-hjælp til.

Jeg stod i en lignende situation for et par måneder siden og fik også fat i en freelancer. Jeg fik hjælp af Kasper, som jeg varmt kan anbefale. Han stod for det hele, han leverede til tiden, og jeg betalte ikke uventede regninger.

Derudover var hans priser meget iværksættervenlige.

Du kan se hans side her: http://toftbraun.dk/wordpress-ekspert/

Jeg er sikker på at han kan hjælpe dig.

Mvh

Martin Nørgaard

Fra Odense
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Det lyder som et spændende projekt i er i gang med. Vi vil rigtig gerne hjælpe jer videre hos https://deleo.dk/ , så lad os tage en sammen enten over mail: palle@quarkypoint.dk, tlf. 22 89 57 40 eller pb her på Amino.

Fortsat god dag.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Check mail ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)