Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp omkring forhold af "sælgere"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skriver angående en idé jeg har omkring en form for ansættelse af sælgere. Jeg har pt et eventbureau, hvor jeg ønsker at få sælgere til at få aftaler hjem. Idéen er at de kan få "jobbet", med de vilkår at de kun tjener på de salg de laver. Så hvis de har lyst til at snakke med deres virksomhed, uddannelsessted, opsøge steder hvor der kunne bruges events og lignende, kunne de tjene 10% af aftalens totalbeløb. 

Men er i tvivl om man er nødt til at ansætte folk da det drejer sig om et job, hvor folk egentlig bare på egen hånd bestemmer, hvor meget energi de vil ligge i det? Får de eksempelvis 1 aftale på plads på et år, er det op til dem ligesom de med en seriøs arbejdsindsats kunne lave 100 aftaler om året. 

Tænker at de på sin vis får en form for konsulentarbejde, med en b-indkomst, hvis de sælger et job for mig?

Mvh. Daniel

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har samme Setup og der har "sælgeren" sit eget CVR nummer hvorfra de så fakturerer mig for deres andel.

Jeg er i en anden branche end dig, så måske det er årsagen, men 10% provision uden yderlige betaling er ikke meget. Der tror jeg du får udfordringer med at finde dygtige sælgere, som vil gå til den pris. at sælge et event lyder som en lidt længere salgsproces end eksempelvis en annonce eller mobilabonnement og hvis det kun bliver aflønnet med 10% af ordren så er der jo ikke meget tilbage når sælgeres udgifter er fratrukket. Plus der vel også er en del salgsmøder som ikke bliver konverteret til ordre.

Blot mine input

Hilsen Michael

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de nødsaget til at have eget CVR nummer, eller kan de godt bare indberette lønnen som B-skat ?

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke nok forstand til at kunne svare. Desværre.

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael,

Som er af phoner2suppport ApS -lever jeg af at være en opsøgende sælger/mødebooker freelance - skriv gerne hvad du søger og dit spørgsmål til i en mail

Jannich@phoner2support.dk

Www.phoner2support.dk
Telesalg,mMødebooking og Salgstræning
Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael,

10 % er ikke som udgangspunkt ikke en appetit vækker - men det afgørende er vel ikke din aflønning men kvaliteten af det du for ?

Jeg driver virksomheden phoner2support ApS.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på jannich@phoner2support.dk med dine spørgsmål så vil jeg gerne drøfte et muligt samarbejde med dig.

Vh
Jannich Rindom
Phoner2support ApS
Mødebooking, salgstræning og telemarketing www.phoner2support.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)