Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af carbon folie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, amino'er 

jeg søger noget højt kvalitet carbon folie, til min webshop, som skal bruges til at lægges på bil, kølerhjelm osv. 

Det må gerne være så billigt så muligt. 

Hvor kan jeg finde sådan en leverandør

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisen på folie er meget forskelligt - som også afhængig af kvaliteten. Da jeg tidligere roede lidt med det (ikke professionelt niveau), købte jeg det i Kina - gennem dhgate.com - og søgte på 4D Carbon. Kvaliteten er ikke fantastisk men ganske udmærket, i forhold til prisen. Den gang kunne 30x1,5 meter købes for lige omkring 1.500,- DKK.

Af bedre kvalitet, som 3M, Hexis osv. købte jeg gennem en grossist i Tyskland - kan ikke lige huske navnet, men prøv at Google lidt forskelligt kreativt, så finder du ham på én af de første sider.
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kunne huske navnet på denne grossist i tyskland, ville jeg være utrolig glad for det? :)))

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten skrev, så kommer det helt an på hvilken kvalitet du vil have folien i. Og de gode meget holdbare folier koster en hel del knaster.

Vi bruger selv en hel del forskellige carbon-foler i www.mediamouse.dk - og vi har både de helt billige og de dyreste. De billige bruger vi til plane overflader i forbindelse med kulisser, messestande mm, som ikke skal bruges i længere tid og hvor tingene ses på afstand. De dyrere bruger vi til biler og lignende.

Jeg vil ærligt sige at vi for en 3-4 år siden ændrede holdning over for kunder der ringede og ville bestille carbon-folie på metermål til f.eks. selv at wrappe biler. Hvis vi viste dem den helt billige og den dyreste, så valgte de den dyreste fordi overfladen var rigtig lækker, folien så pænest ud og folien også er lettest at arbejde med. Men når de så hørte at den dyreste (3M DN) kostede ca 6 gange så meget som den billigste, så valgte de den billigste - også selvom vi sagde at den ikke var god til at wrappe biler med.

Og på trods af at de selv valgte den billigste på trods af vores rådgivning, så var der også en del der kom tilbage og brokkede sig over at den ikke opførte sig som den dyrere 3M-folie. Vi havde endda en som kom og ville have erstattet en kølerhjelm som han havde fået ødelagt lakken på, da han hev folien af igen efter en mislykket montering på. 

Så til sidst tog jeg det kolde valg at vi altid starter med at spørge hvad folien skal bruges til - og bliver der sagt bil eller lignende udendørs, så hverken nævner eller viser vi ikke de billige folier, men kun de dyrerre gode folier som vi selv bruger til den pågældende slags opgaver. Syntes kunderne så at det er dyrt, så må de finde en billig folie et andet sted og brokke sig til dem når folien skaber problemer.

Det var ikke et svar på hvor du finder en grosist, men et tip som du måske bør overveje. Du skal ihvertfald skrive dig godt og grundigt ud af eventulle problemer hvis du har tænkt dig at sælge de billigere folier. Vær i øvrigt også opmærksom på at de dyrere producenter også giver garantier, men det kræver så at du som forhandler er certificeret og også den der monterer har en certificering som montør.

/Jesper

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det, jeg vil helt klart tage det råd til mig! Jeg kontakter jer lige igen, når jeg har brug for at vide mere omkring dette, da det ser ud til, at du ved en masse om det. :-) 

mvh. Lennart 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)