Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Facebook boost

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Appleprodukter.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har for noget tid siden startet en blog med en kammerat, vi er selvfølgelig på Facebook og vi vil rigtig gerne have flere end vores nuværende 100 likes. Jeg er virkelig uprøvet inden for Facebook grupper, og jeg har ingen erfaring så mit problem er meget banalt, men håber alligevel i vil hjælpe.
Vores problem er, at vi har prøvet at booste vores opslag, men ingen af gangene er der sket noget? Vi har prøvet med forskellige beløb, vi har prøvet at målrette mod forskellige målgrupper, vi har også prøvet, at lave en 100% spredhagl målretning og bare sende det ud til alle brugere i Danmark, men alle gange har det været uden held? Er der nogen, som har haft et lignende problem og måske har en løsning? Så hører jeg utrolig gerne fra jer :) Jeg ved godt der er mange argumenter mod brugen af boost funktionen på Facebook, men lad os tage dem en anden gang :) Alt hjælp vil blive taget imod med kyshånd! på forhånd tak


Mvh

Mads

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal meget til for at få folk til at like jeres side, og det kommer helt an på opslaget i har lavet. Hvis det ikke ligefrem inviterer til det eller er interessant, så vil folk ikke klikke.

Facebook bliver dyrere og dyrere for annoncering, og likes betyder mindre og mindre. 

Jeg har ca. 1800 likes - Men alm. opslag eksponeres kun til 250-300 pga. deres algoritme. Hvis man skal booste opslag hver gang ens fans skal se ens indhold, kan det ikke betale sig.

Få opbygget en maildatabase i stedet for. Jeg er også kun lige i gang med det, men det er den eneste måde i kan sælge til jeres fans igen og igen uden merpris :) Og så er det investeringen værd :)

Mange, inkl. mig selv laver den fejl at måle sin succes i antallet af likes - Men det er en kæmpe fejl!! :)

Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Appleprodukter.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,
mange tak for dit svar! Du har helt ret det er dyrt og likes betyder ikke det samme som det har gjort.

Vi er  gang med mail databasen men det går langsomt :)

Men har du en idé om hvorfor vi ikke kan booste vores opslag? Eller vi kan booste og det bliver godkendt, men den booster ikke så vi kommer ikke ud til nogle.

Mvh
Mads

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke - Der må du kigge på din statistik i Facebook. Det virker fint for mig, men bruger det mindre og mindre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)