Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Magic22@ du skal få første tur med god rabat :-)
Hvis konkurrenternes priser starter fra 8 kr/vindu og så falder ved mange vinduer, kan jeg dårligt sætte den højere.
Maske 3000 også er lidt lavt skudt. Det er svært at spå om en branche man ikke kender. Hellere sigte lavt og få optur når det går godt
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil godt kunne lave en billig hjemmeside til dig hvis det bare er visitkort!

For mig lyder det som om du vil starte op i det små i lokalområde og virker meget fornuftigt.
Næsten som måden en passionsforretning starter, de gør det fordi ikke kan lade være og kunderne kommer snigende af sig selv.
Fornuftig måde at starte på Smile

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magic22

Jeg syntes det lyder som en god bibeskæftigelse du vil starte med.

Uden yderligere kendskab til branchen ville jeg tage ca. -50% (hvis det kan betale sig for dig) i forhold til konkurrenterne (professionelle).

Jeg ville gøre som følger:
Det er meget lokalt arbejde - så henvend dig til målgruppen: Ældre/Pensionister. Her tror jeg virkelig du kan få mange gode faste kunder - og hvis du er åben, imødekommende og god til at snakke med ældre mennesker, vil de syntes det er hyggeligt at du kigger forbi én gang om måneden.

De bor ofte i samme byområde, så derfor kan du bruge tiden på at pudse vinduer i stedet for at køre pengene op - endda kan du være heldig at få en masse kunder på samme vej.

Sørg for at få faste aftaler med dine kunder, således du har fast arbejde - evt. aftal du kigger forbi en gang om måneden til fast aftalt pris.

Jeg tror du har helt ret i, flyers og visitkort er af største markedsføringsværdi. Brug dit netværk, eller kender nogle som kender nogle, som kan producerer en masse for små penge.

Den flyer vil jeg laver super nem - tage et billede af forskellige type vinduer (eks. 3 typer) og skrive en fast pris pr. vindue.
I den flyer - er det super vigtigt du fortæller dine kunder fra dag. 1 - der kun er mulighed for pudsning 1 fast dag i ugen. Tag et billede af dig selv med - og skriv noget med privat vindues pudsning.

Ved de ældre (70 +) vil jeg tage flyer og visitkort med og banke på deres dør - aflever kort og flyer. Giv dem 3-4 dage til at tænke over tilbuddet, og følg op. Lav en hurtig vurdering af huset (udefra) og giv en fast pris første gang du møder dem (hvis de er snaksaglige)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)