Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går og sysler med tanken om at starte en lille vinduspudser butik op. Det skal ikke være på fuld tid.
Regner med at pudse vinduer 1 dag om ugen.
Ved ikke hvor mange kunder man kan nå på en dag, men har sat et tal der hedder 10 pr. Dag.
Det giver så et sted mellem 30-40 kunder.
Regner så med at kunne omsætte for omkring 3000,- pr. Måned.
Regner også med at kunne komme igang for under 5000,-
så ca. Halvanden måned før der kan trænes penge.
Dertil kommer så udgifter til brændstof, klude, sæbevand mm.
Har tænkt mig at smide pæne flyer ud i postkasser.
vil spare en hjemmeside væk, og satse på facebook

Er det helt tosset det jeg har gang i
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne vil det ikke kunne betale sig at spare en hjemmeside væk. Det er lige før, den kan laves for færre penge, end det koster at få trykket de flyers, som du taler om.

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad vil det ca. Koste at få lavet en hjemmeside.
Er det bare mig der tror det koster flere tusinde?
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan koste flere tusinde kroner. Det kommer meget an på, hvad du vil have lavet. Skal det bare en simpel visitkort-lignende hjemmeside med lidt info og et telefon nummer, så er det lige før, det kan laves for et par hundrede kroner.

Har du ikke prøvet det før, så kan det være en god ide at få en anden til det. Men der er mange unge nyudklækkede iværksættere, der sætter sider op som disse for helt ned til få hundrede kroner. Skal du så have lavet søgemaskineoptimering osv., så kan prisen snildt løbe lidt op, men det kommer jo helt an på, hvad du vil fokusere på/satse på.

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det var da nok være lige at se lidt mere på det så :-)
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan godt betale sig, mange eksisterende rengøringsfirmaer, søger også underleverandører. 

Så det er også en måde at få kunder på. 

Udgifterne til start, er som du selv siger meget lille. Hver opmærksom på reglerne omkring benzin og bil i din virksomhed. Du vil højst sansynligvis skulle føre kørebog. 

Jeg syntes du skal kaste dig ud i det, men som de andre også nævner er det ikke værd at spare en hjemmeside væk. Der findes en gruppe der hedder ungiværk på facebook, med unge iværksættere, hvis du ikke ønsker at betale for meget for din hjemmeside og har de store designkrav. SEO er ikke et must. Det handler ligeså meget om, at dine kunder kan klikke sig ind på en hjemmeside, og læse mere. 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man forsigtigt spørge hvor meget du har tænkt dig at tage for at pudse vinduer pr. sted. En omsætning på 3000,- ved 30-40 kunder giver jo under kr. 100,- pr. kunde. Så må du meget gerne pudse mine vinduer, og jeg tror også at jeg kender en hel masse der er med til den pris. :-)

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ligner en Facebook gruppe jeg skal checke mere ud i morgen. Havde også hængt at andre firmaer kunne bruge hjælp henover sommerferien. Ligesom jeg kunne.
Prisen har jeg lagt tæt op af, og lidt under hvad jeg kunne finde af vinduspudser i området. Skal du Være min første kunde ;-) det er også begravet hvad man kan tage for et lille hus, med lad os bare sige 7-8 vinduer.
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal selvfølgelig forsøge at få kunder i samme område. Gerne naboer så man kan holde en timeløn
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen kan du pudse mine vinduer for omkring et par hundrede kroner om måneden, så tegner jeg straks abonnnement. Men der er jo også lige det der med hvor i landet og sådan noget. :-D

Anyway spring ud i det, men pas på med at sætte prisen for lavt, for så kommer du bare til at knokle uden at tjene penge. Husk at regne transporttiden mellem stederne, brændstof, nyt pudsegrej, sæbe m.v. ind i prisen til kunden.

Og husk hvis du kommer op over 50.000 i omsætning, så skal du momsregistreres, og så kommer der moms oven i prisen til kunden.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)