Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener en distributør?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Nielsen:
Lone du skal huske at godt nok vil du tjene mere når du bliver distributør, men du får også flere omkostninger og en større kapitalbinding, samt en anden vigtig ting, ikke alle andre retail butikker kan lide distributører der selv har retailbutikker, de kan finde konkurrencen unfair.

Helt uforståeligt indlæg. totalt set -  jeg fatter intet

Og det jeg har taget med her fortæller du, at man kan tjene mere som distributør, men så har man større omkostninger ... -  sikke noget vrøvl

Det man tjener er et bundlinie faktum, som ikke er vurderet fra et enkeltstående salg... noget andet er fortjeneste på et produkt

Som distributør har man en lav % fortjeneste og fortjeneste  % stiger nu nærmere, man kommer slutbruger

/ Henrik

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Avancen varierer helt sikkert fra branche til branche. Jeg har tidl. solgt IT udstyr, og så vidt jeg husker, snakkede distributørene om, at de tjente omkring 2%. 

Mvh Carsten

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indput, så har jeg lidt at arbejde med. :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Nielsen:
nuværende kunder vil stadig have direkte kontakt. 

Ved du noget om hvor mange kunder der er tale om?  er det mange eller store kunder så kræv at de også skal købe hos dig. 

Start med at høre om de har en fast distributøraftale som du kan tale udgangspunkt i.  

Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  UAB Tradehouse Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Op til dig selv;) for mig ser det ud til at du ikke har kendskab til  hvad en distributør er ;))))

Hyg dig, Per

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)