Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop! - Udvidelse af fysik butik - Feedback?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Jeg har fornylig lanceret en ny webshop som er en udvidelse til en fysisk butik boliggende i Odense Centrum. Ville håbe på at der måske var nogle herinde som kunne give lidt ris/ros på hjemmesiden og måske lidt feedback. Har endnu ikke haft så meget held med at genere trafik, men håber at det kommer.

God dag derude!

www.rambusch.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg synes du har en flot webshop. 

Jeg vil nok bytte rundt på "Accessories" og "Produkter i min overskrift, da produkter er den side, du helst vil have folk ind på.

Under "Om os" mangler du et link til din facebook side. Det er de færreste, der gider kopiere url'en over i deres browser.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for dine svar. Du har helt ret i det med linket til vores facebook side, og jeg allerede nu ordnet det! Derudover kan jeg godt se hvad du mener mht. Accesories or Produkter i overskriften og jeg har faktisk tænkt lidt på at smide Accessories ind under kategorien Produkter, og dermed lave en overskrift der hedder Mærker i stedet for Accessories. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Generelt en rigtig fin webshop du har fået lanceret her. 

Der er to ting der springer mig i øjnene som jeg bestemt synes du skal have udbedret. 

1. Mulighed for at zoome på produktbillederne. Hvis jeg skal købe i taske som denne: http://www.rambusch.dk/collections/tasker/products/adax-iris-cormorano-handtaske til en pris på 1.999 vil jeg forvente at kunne se detaljer i læderet. 

2. Hvorfor er der ingen produkttekster? Sørg for at skriv nogle lange tekster til hvert enkelt taske. Husk de skal være unikke. Så vil søgemaskinerne også begynde at få øje på din shop løbende. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig tilbagemelding på baggrund af nogle få minutter på siden (som ellers er ganske fin):

1. Har du nogen kunder der benytter "Log ind" funktionen? Ellers så fjern den. Der er ingen grund til at have unødvendig støj.

2. På forsiden har du et billede, som linker din Facebook-side. Det er både godt og skidt - fordi du sender kunden direkte væk fra din forretning. Kan du eventuelt sætte linket til at åbne i et nyt vindue?

3. "Adax Iris Cormorano" har et punktum i starten af produkt-titlen

4. Du mangler virkeligt nogle tekster. Som Simon siger, skal du skrive nogle gode, unikke tekster til hvert eneste produkt. De behøver ikke være vildt lange - 100 ords beskrivelse per produkt er en rigtig god start.

5. Du skal også lave tekster til dine kategori-sider. Kombiner gerne med en lille smule tekst over produkterne, og en længere tekst nedenunder. En god kategori-side har gerne 1-2.000 ord. Her kan du se et eksempel fra min egen webshop, hvor jeg bruger tekst både over og under produkterne:
http://www.livetsomsenior.dk/hjaelpemidler-til-naar-du-er-paa-farten/indkoebsvogn-trolley-indkoebstaske-med-hjul/

6. Til så dyre produkter er det vigtigt med en zoom-funktion, så man kan se produkterne på nært hold.

7. Når man har lagt en vare i indkøbskurven kommer der en popup med teksten "Forsendelse og levering beregnes ved kassen". Det modstrider, at der i din header står at alle leveringer er gratis.

8. I indkøbskurven kan man gemme sine kreditkortinfo - er det ikke bare en overflødig ting for din type produkter? Kunderne køber vel næppe tasker 5 gange om måneden?

9. udfor total-beløbet i checkout står der "Betaling på grund". Hvad betyder det?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Er faktisk godt klar over det med muligheden for at kunne zoome på produktbillederne, men af en eller anden grund virker det ikke optimalt når jeg aktivere funktionen.. Skal lige have kigget nærmere på det. 

Produkttekster? Hvis du ruller ned under produkterne, vil du se en produkttekst samt nogle specifikationer for produktet :) (Der er dog nogle få produkter som ikke har tekster) ;)

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe, tak for responsen

Der er ingen der bruger Log ind funktionen, men det har ikke været en mulighed for mig at få den fjernet, eftersom det er noget der skal gøres via noget programmering osv. Har hermed skiftet det første banner til et andet i stedet for facebook banneret, så det ikke er det første der springer i øjnene på folk. Der må jeg give dig ret. Folk skal jo gerne fokusere på webshoppen, og ikke facebook siden ;) Mht til produkt tekster har jeg svaret på det i ovennævnte svar. 

Derudover har jeg også fixet de små fejl, såsom "Betaling på grund" og "forsendelse og levering beregnes ved kassen", godt spottet, tak! :)

Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er positivt overrasket. Det er en webshop, tror de andre har kommet med god feedback.

Med hensyn til dit SEO, så har du desværre lavet alt for meget anker tekst på rambusch lædervarer. 

Nok også en af grundende til at din Trustflow ikke er så høj i Majestic.com jeg kan anbefale du fokusere mere på 

keyword relateret anker tekst. fx flere ord af lædertasker keywords blandet ind med andre navne. Bare sørg for at mikse det godt op.

Hvis der er hård konkurrence på tasker og rygsække osv. vil jeg anbefale du laver noget keyword research i google keyword planner og se hvilke 

søgeord der er mindst konkurrence i, så du kan starte med at sætte fokus på der hvor der ikke er så meget konkurrence :)

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

*Det er en FLOT webshop manglede der at stå :D var lidt for hurtig på tasterne.

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha tak, er glad for du synes om designet :)

Er desværre ikke helt med på hvad "anker-tekst" er, hvis du måske kunne uddybe. Dette er min første gang jeg stabler en webshop op, så er jeg lidt newbie. Jeg vil dog klart kigge på Majestic og Google keyword planner og se hvad jeg kan finde ud af :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)