En hurtig tilbagemelding på baggrund af nogle få minutter på siden (som ellers er ganske fin):
1. Har du nogen kunder der benytter "Log ind" funktionen? Ellers så fjern den. Der er ingen grund til at have unødvendig støj.
2. På forsiden har du et billede, som linker din Facebook-side. Det er både godt og skidt - fordi du sender kunden direkte væk fra din forretning. Kan du eventuelt sætte linket til at åbne i et nyt vindue?
3. "Adax Iris Cormorano" har et punktum i starten af produkt-titlen
4. Du mangler virkeligt nogle tekster. Som Simon siger, skal du skrive nogle gode, unikke tekster til hvert eneste produkt. De behøver ikke være vildt lange - 100 ords beskrivelse per produkt er en rigtig god start.
5. Du skal også lave tekster til dine kategori-sider. Kombiner gerne med en lille smule tekst over produkterne, og en længere tekst nedenunder. En god kategori-side har gerne 1-2.000 ord. Her kan du se et eksempel fra min egen webshop, hvor jeg bruger tekst både over og under produkterne:
http://www.livetsomsenior.dk/hjaelpemidler-til-naar-du-er-paa-farten/indkoebsvogn-trolley-indkoebstaske-med-hjul/
6. Til så dyre produkter er det vigtigt med en zoom-funktion, så man kan se produkterne på nært hold.
7. Når man har lagt en vare i indkøbskurven kommer der en popup med teksten "Forsendelse og levering beregnes ved kassen". Det modstrider, at der i din header står at alle leveringer er gratis.
8. I indkøbskurven kan man gemme sine kreditkortinfo - er det ikke bare en overflødig ting for din type produkter? Kunderne køber vel næppe tasker 5 gange om måneden?
9. udfor total-beløbet i checkout står der "Betaling på grund". Hvad betyder det?