Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er muligheder for Renseri & vask i 2015

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg elsker vaske tøjet og fjerne de umulige pletter mv. Faktisk ved jeg meget om vaskekemakalier og vaskemetoder og derfor ønsker købe et renseri og vask.

Nuværende ejer lærer mig op og hjælper nogle måneder med indkøring.

Renseriet ligger et roligt sted , og det koster 200.00kr.

Så omsætning er ikke stor kan man regne ud.
Jeg tænker købe en bil og hente og bringe folks tøj og dermed mere omsætning.

Jeg har mange steder på nettet llst at man ska passe på med købe rens ig vask eftersom folk har vaskemaskiner der hjemme og folk smider ofte tøj ud..

Hvordan ser i på muligheder for rens og vask idag.
Er der nogen som har haft sådan en ?
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Før du køber et vaskeri/renseri bør du få undersøgt om grunden er forurenet. Det er de tit ved gamle renserier. Det er ikke nok at du får det næsten foræret, hvis det senere koster en formue at få renset op.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok forberede dig på, at, som du selv skriver, folk i høj grad selv renser deres tøj derhjemme. 

Jeg anvender fx kun renseri, hvis jeg skal have renset mine jakkesæt og andet følsomt tøj. Til gengæld anvender jeg faktisk ikke det renseri som er nærmest, men et renseri i en by 15 km væk. Hvorfor tænker du? Fordi servicen simpelthen er super. De er altid søde, imødekommende og (for bare at nævne det) yderst velintegrerede. 

Det kan være du også bør overveje firma aftaler - jeg tror, ud fra mit eget standpunkt, at du får mere ud af "henteservice" her, end ved de fleste private. Her bør du dog være opmærksom på, at der kan være stor konkurrence fra de store konkurrenter på markedet. 

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja konkurrencer er stor ved hentservice af ehverstøj og tænke derfor starte med hente tøj hos private.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

NextWeb:
Ja konkurrencer er stor ved hentservice af ehverstøj og tænke derfor starte med hente tøj hos private.

Men hvordan tror du, at markedet er? Er der et behov? Er det et behov som eksisterer i dit område? Skal det koste ekstra? Hvis ikke, kan udgifterne så svare sig? Koster det ekstra, hvordan vil du have kunderne til at falde for dit tilbud? Der er mange spørgsmål i det her :)

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror markedet er der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du har jo nok også undersøgt det, så du kan da selvfølgelig vurdere det end jeg.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kender en der har et vaskeri, og det går vist forrygende.. Men de har også været i branchen i 18 år, så deres kundeportefølje er også derefter.. :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror mulighederne er gode. Nu ved jeg ikke noget om placering, by osv. 
Og det kommer helt an på hvoradn du vil markedsføre det, og om du vil gå online

Washa, klare sig for eksempel rigtig godt.

Vi har åbnede i sin tid www.sneakerrenseriet.dk, som henvender sig til yngre mennesker. Der har vi rigtig stor interesse. Sidenhen er der kommer 3 andre konkurrenter til. (Vi har dog valgt at  lukke ned grundet andre projekter) Så hvis du markedsfører dig korrekt, tror jeg interessen er ligeså stor i forhold til tidligere år. Vaskemaskiner kan ikke mere idag, end dengang. 

Men igen, det kommer helt an på hvordan du har tænkt dig at køre din forretning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)