Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fællesskab! (Dette opslag er tiltænkt folk der IKKE befinder sig i den digitale branche) :)

Jeg skriver dette opslag, da jeg er igang med min hovedopgave på multimediedesigner-uddannelsen, hvor min opgave lyder, at starte en virksomhed med hjælp af tillærte entreprenørvidenskabelige metoder og teorier.

En af de teorier tager blandt andet udgangspunkt i Eric Ries’ Lean startup-princip, hvor man skal launche en protoype hurtigst muligt, en prototype der ikke må være investeret særlig meget tid i, som man dermed skal bruge som værktøj og teste samt opdatere løbende.

Jeg har valgt at lave en prototype (websitewww.klardesign.dk ) for et webbureau, som jeg gerne vil bede give jeres feedback på, samt tilladelse til at bruge disse i min eksamensrapport, som dokumentation for at ovenstående teori er praktiseret og efterkommet.


Da det er i forhold til min målgruppe, selvstændige/små virksomheder/iværksættere, at den skal testes, beder jeg folk indenfor den digitale branche (webdesign, grafiske designer osv.) IKKE at give input, da det ikke vil være brugbar for denne proces af mit arbejde.

Til sidst vil jeg understrege, at en af reglerne i lean startup er, at man skal være pinlig over første produkt, ellers har man brugt for lang tid på det. Så usaglig kritik der blot har til intention at svine til, vil jeg gerne være foruden, da jeg gerne vil huske folk på, at alt og alle starter et sted.

Jeg håber og takker på forhånd for jeres hjælp :)

Nicholai

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)