Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde har tastet forkert adresse - Pakke forsvundet - Hvad er mit ansvar?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke at jeg har noget at forsvare, men grunden til, at jeg missede husnummeret var, at den oplyste adresse lød

Indtastvej 1 tv.

hvor kunden egentlig skulle have skrevet

Indtastvej 120 1. tv.

Var jeg uopmærksom? Ja. Men jeg tror en del kunne have misset den i farten.

Tak for alle jeres svar.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan sige at der er sket flere fejl her, og at 3 parter alle har andel i det. Send kunden en ny pakke, og så tag slagsmålet med postvæsenet bagefter, så tror jeg du har en glad kunde, som stadig vil handle hos dig, på trods af en fejl.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:
Hvorfor i alverden skulle man bare sende kunden en ny vare, det er jo rent faktisk kunden der har kludret i det!  Den holding dig og louise har er bare med til at skabe endnu flere krævende og vanskelige kunder der tror de altid har ret.


I dette tilfælde har kunden jo rent faktisk ret. Han / hun har ikke modtaget det bestilte, så der er jo ikke så meget at rafle om.

I det hele taget er der jo ikke rigtig nogen sag her. I hvert fald ikke én der er værd at spilde for meget tid på.

Post Danmark har smidt pakken væk, og enten finder de den og returnerer den til afsender, eller også erstatter de værdien. Det tager 5 minutter at lave reklamationen, og sandsynligvis ikke meget længere tid at sende en ny pakke. Bum! Afsender har ikke lidt noget tab, kunden har fået sin vare, og alle bør være glade og tilfredse :o)

Og i det hele taget kan jeg ikke forstå din holdning til at kunderne kan begå fejl. Vi begår også selv fejl en gang i mellem, og vi plejer da at møde forståelse hos kunderne, for at den slags kan ske. Hvorfor skulle det ikke gælde begge veje?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt du ikke undres - det kunne jo godt ske at det bare hed 1 tv.

Desuden bør kunden have tjekket sine oplysninger og det er jo ikke til at sige om sælger har en labelmaskine, så man ikke som sådan læser sine labels, men blot får den printet og klistrer på.

Håber i finder ud af det, men uanset hvad, så må der være noget erstatning fra Post DK.

God dag! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Prestawise:
Enig med Louise.. Send kunden et nyt produkt og få en glad og tilfreds kunde, fremfor evt. dårlig omtale der koster dig meget mere på bundlinjen.

Hvorfor i alverden skulle man bare sende kunden en ny vare, det er jo rent faktisk kunden der har kludret i det!  Den holding dig og louise har er bare med til at skabe endnu flere krævende og vanskelige kunder der tror de altid har ret.

Helt enkelt, fordi loven siger det. Kunden har måske lavet en fejl, men det er stadigvæk Postdanmark, som har smidt pakken væk... Dermed skal kunden holdes fri af skader, om man synes det er fair eller ej. Men sådan er loven om fjernhandel altså, hvilket egentlig også er meget fornuftig!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)