Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overhalet indenom af ønskeskyen, så jeg må være bedre!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

For små 2½ siden købte jeg oenskesedlen.dk med tanken af jeg ville lave en online ønskeseddel. Som så mange andre projekter strandede det lidt indtil jul, hvor min fætter og hans forlovede inviterede til bryllup til juni - så var det en god anledning til at komme ud af starthullet.

Her for et par uger siden opdagede jeg så til min store ærgrelse, at postDK lancerede deres egen service 'ønskeskyen' - Så brændte det endnu mere på...

Jeg er nu endelig klar til at vise siden for andre end min umiddelbare familie, og jeg vil meget gerne høre Jeres uforbeholdne (men kærlige) mening. Jeg synes selv, at jeg har en række features i forhold til ønskeskyen. Bl.a. kan man være flere om en ønskeseddel, og man kan tilføje ønsker bare ved at paste linket til varen.

Prøv det selv på http://oenskesedlen.dk

Jeg har en lang række andre features, men det her er mit MVP, og jeg vil meget gerne høre hvad I har at sige!

På forhånd tak :)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes umiddelbart den virker for simpel.

Når man skal tilføje et ønsker, kan man ikke f.eks. skrive 'Proxxon' og så få en oversigt over Proxxon maskiner. Her skal man selv finde ønsket maskine, og bruge copy/paste for at få linket med over.
Hvis man har oprettet en vare uden et link, mangler der en mulighed for at vedhæfte et billed.
Når man så tilføjer et link, kommer der stadig ingen billed. Ved tryk på luppen (søgeknap) sker der ikke noget.
En ønskeseddel kan ikke printes ud, og hænges på opslagstavlen.
Inviter venner: Her cruncher programmet.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo!

Jeg kan se hvad du mener, men oenskeseddel.dk er ikke en søgemaskine. Jeg har tænkt på, at gøre andre folks ønsker tilgængelige, så jeg ender med et større katalog over ønsker. Problemet er dog, at et ønske som udgangspunkt er en personlig ting (farve, størrelse, variant), og folk kan have individuelle præferencer om hvor den skal købes henne.

Det er rigtigt, at man ikke kan tilføje et billede til et ønske uden at hente det ind via link. Det er på min todo.

Når du henter en vare ind via link kigger jeg på OpenGraph-meta-tags. Det er nogen der skal sættes på webshoppens side, og hvis der ikke er sat nogen, finder jeg ikke noget - det er iøvrigt de samme tags facebook kigger efter, når du linker til en hjemmeside i en status-opdatering. Facebook kigger dog også på nogen flere ting. Hvis jeg skulle kigge efter det også, er jeg bange for, at jeg aldrig ville blive færdig.

Hvad angår invitér venner, så har facebook begrænset det, så kun de af dine venner der også har accepteret min app, dukker op. Jeg arbejder på højtryk på at få en ren email-løsning op at køre :)

Tusind tak for kritikken. Man har gerne lidt tendens til at kigge efter "best case" scenarier når man selv sidder og tester ;)

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en ændring, så den søger så snart du paster et link i feltet. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)