Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Production af t-shirts søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg skriver fordi jeg leder efter et sted som kan producere, trykke og sende en eller t-shirts ad gangen. Er der nogle som vil kunne det?

Stedet må meget gerne ligge i øst europa da det i så fald vil gøre det billigere at producere og sende, men andre steder vil også kunne tages i betragtning.

Meningen med det hele er at finde en fabrik, som kunne indgå i et samarbejde som vil gøre det muligt via en webshop at komme i kontakt med kunder, og hvor fabrikken vil kunne sende bestillingen direkte til kunderne uden at webshoppen behøver at have et varelager hjemme.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Udmærket idé :) - men har du overvejet fragtomkostninger fra udlandet til Danmark, hvis der skal sendes én enkelt T-shirt ad gangen? Jeg tvivler på det er en god idé..

Men hvad med det her multitrykkeri, som trykker langt de fleste ting der produceres i Danmark. Jeg mener de ligger i Frederikshavn, men jeg er ikke sikker, ligesom jeg i skrivende stund ikke kan huske hvad de hedder. Der kan du vist have et mindre lager, som de så trykker på for dig efter bestilling.
Ang. T-shirts, så ved jeg at Martin fra MS2solution (www.ms2solution.dk) havde gang i nogle T-shirts i en høj kvalitet til en skarp pris. Måske købe T-shirts der og få de andre til at trykke dem og sende dem direkte til dine kunder efter bestilling?

Mvh Tommy

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Mange tak for svaret.

Har en idé som skulle gøre det muligt at komme udenom problemet med fragtomkostninger, så problemet er lige nu at finde en fabrik som ville kunne producere en t-shirt af gangen.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en syteknolog og en dygtig skrædder, og det er hende som udvikler nye designs fra skitser og organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har LIGE netop hvad du ønsker!

Har du en e-mail, jeg eventuelt må skrive med dig på? Du kan nemt sælge en kæmpe forskelligt tøj, accessories etc - og så til super priser! Vi producere og sender fra europa, og leveringstiden til dine kunder vil være omkring 5 dage. Dette er utroligt hurtigt.

Vi vil meget gerne sende en t-shirt af gangen direkte til din kunde etc., så du bare skal være "mellemmand" .. altså sælge!

Skriv måske en e-mail til mig på christian@timoprint.net

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale www.Timoprint.net, da de har de aller billigste priser på market, og de er villige til at forhandle " erfaring" og super kvalitet!

- Jeg er i hvert fald fuld tilfreds med den service jeg fik!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)