Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget på 500 kr.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har et lille lomme budget på 500 kr. Og jeg vil se om det er muligt, om man kan opstarte en virksomhed..
Nogle der evt. ved hvad første punkt, andet punkt osv. er.

Firmaet skal sælge iPhone covers og kabler.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Første punkt: Skaf nogle flere penge.
Der findes mange firmaer og hjemmesider i dag, som sælger iPhone covers og kabler, så for at du skal være konkurrencedygtig skal du have et stort udvalg, og lave priser. Dvs. du skal købe stort ind, gerne direkte hos en producent. Her rækker 500 kr. ingen steder.

Selv hvis du kigger på dropshipping skal du have en webshop op at stå, det koster også langt mere end 500 kr.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil give Viggo ret i at det ville være en god idé at skaffe lidt flere penge, fx ved at arbejde og spare lidt op.

Dog vil jeg mene du godt kan starte med 500 kroner og langsomt bygge en større kapital op. Du kunne fx starte med at købe kabler og covers hjem fra Ebay og sælge dem videre på DBA eller til venner, og så spare overskuddet op. Når du så føler du har en forholdsvis god kapital kan du vælge at investere de penge i et større varelager og eventuelt en hjemmeside. Jeg har før haft til opgave på mine studier at fx og skulle tage 50 kr og lave om til så mange som muligt, det vi gjorde var at bruge de 50 kr. på en gammel cykel som vi så byttede for 3 gamle børne cykler osv, og til sidst stod vi med godt og vel 1000 kr. (selvfølgelig med hårdt arbejdet) efter en uges tid.

Mvh Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du indkøber med henblik på at sælge videre, er det erhvervsmæssig virksomhed og du skal registreres. Jeg mener heller ikke man kommer langt for 500 kr. - Jeg gav 5000 for min hjemmeside, og jeg indkøber ikke engang produkter.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Husum:
Du kunne fx starte med at købe kabler og covers hjem fra Ebay og sælge dem videre på DBA

Enig - og så får du da også lidt erfaring. Måske kan du købe og sælge på DBA? Ofte vil folk gerne af med noget hurtigt og sælger derfor billigt. Men der skal nok også lidt held med. God vind!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Martin_bredahl:
sælge iPhone covers og kabler.

 

Det er sgu en super idé, det er der jo slet ikke andre der gør hverken i Dnmark eller EU!  

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo starte et sted ikke sandt Ravn!

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs du.

Jeg startede ud med 850 kr. Det var mere end nok.

Du kan jo bare starte ud i det små :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn har en god pointe.

Der findes masser af shops der sælger iPhone covers og kabler. Konkurrencen vil være stor, avancen vil sikkert være lav hvis der købes små partier, det vil være vanskeligt at opnå gode placeringer på Google, og Adwords, Facebook Ads etc. vil sikkert også være dyre.

Hvorfor ikke gå efter et niche marked, hvor konkurrencen er lavere, og hvor det er nemmere at få fodfæste, hvis nu det absolut skal være en webshop?

Mvh Carsten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mads Husum:
Man skal jo starte et sted ikke sandt Ravn!
  Jo normalt skal man.

Hele indlægget er totalt useriøst, hvem f... kan starte op for 500 kr, der er knap nok penge til en firma telefon eller noget varelager.  I øvrigt er der 1000 andre her fra Amino der fået samme ide om at sælge covers til telefoner.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)