Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisk hjælp!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Fra  H-Foto Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derudeSmile

Jeg har nu været i fuld gang med mit firma et års tid, jeg har er et foto firma, der løser diverse fotoopgaver, og jeg får mere og mere at lave, derfor ville det være dejligt med en bank der kunne tænke sig at give en håndsrækning, med et mulig banklån.. Er der gode råd til hvor der kunne være en chance for finasering så modtager jeg meget gerne råd omkring dette...

vh H-foto

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Banklånet vil afhænge af din privatøkonomi mere end dit firma, når det er så ungt. Du vil helt enkelt kunne låne på basis af sikkerhed privat og ellers ikke for nu at skøre det firkantet til. Anden finansiering er også næsten umulig uden privat økonomi rækker til det. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Som John siger, vil din privatøkonomi blive en afgørende faktor, men hvis du skal øge dine chancer vil jeg fokusere på

- Dokumentere hvad pengene skal bruges til. Er det nyt udstyr, så dokumenter at det er en god ide. At det nye udstyr vil kunne generere mere omsætning, som igen kan afbetale lånet

- Dokumenter hvordan det har gået hidtil. Du har nødvendigvis ikke tjent styrtende med penge, men dokumenter den positive tendens over de sidste 12 mdr. og fortæl noget om dit koncept og hvorfor den er økonomisk bæredygtig. 

- Banken kigger på "worst case", hvis tingene ikke går som forventet. Fortæl banken hvordan de vil få pengene tilbage, hvis du mister alle dine kunder, dagen efter du har fået lånet. Kan du betale tilbage med et alm. lønnet arbejde. Kan udstyret let sælges osv.

Jo bedre forberedelse og dokumentation du har lavet, jo større chancer. 

Sig til hvis du vil have hjælp til det.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke en bank i dag - eller er debet / kredit udelukkende - højre og venstre lomme *smil* - Start dog med at tage kontakt til den bank du bruger i dag og se hvad de siger - og .... det vil du med sikkerhed kunne lære rigtig meget af - da den næste bank vil med stor sikkerhed sige lige det samme. Hvorfor - hvor meget - hvad laver du og hvordan har du tænkt dig at betale tilbage -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Fra  H-Foto Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten...

Mange tak for svar...skal nok huske hvis jeg for brug for hjælpen til det..

vh H-fotoHelle

Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Fra  H-Foto Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle der svarede på min tråd..

vh H-foto/Helle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)