Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Pakke-Hotel.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har startet siden Pakke-Hotel.dk og ville høre om evt ændringer?
Udover der kunne mangle noget tekst på forsiden.

Hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Plotterkniven.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler flere oplysninger om hvor i fx. ligger ( adresse ) , jeg vil også gerne vide med forsikringer når varen skal står ved jer. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hurtig feedback:

1. Den hvide skrift ovenpå billedet er næsten umulig at læse ("Vi kan distribuere dine pakker")

2. Der er noget galt med teksten "Har du spørgsmål kan du læse vores FAQ". Den bliver krympet sammen hos mig, så det står oven i hinanden. Jeg bruger Chrome.

3. Samme gælder for første linje under "Priser" på forsiden.

4. Jeres priser - kan I virkeligt være rentable til så lave priser? I har en pris på 7 kr. uden emballage. Hvis en medarbejder koster 250 kr. i timen må vedkommende altså kun bruge lige under minutter på at lave pakkelabel, plukke, pakke og afsende.

Der bør desuden være større forskel på prisen med og uden emballage. Du får ikke ret meget emballage for 2 kroner.

5. Jeres FAQ (som I linker til fra forsiden) findes ikke.

6. Har I nogen referencer? I skriver "Vi pakker og sender for diverse webshops i Danmark".

7. I skriver, at I ligger i Odense, men under "Kontakt" er der en pil på Fredericia.

8. Der mangler generelt utroligt meget på jeres hjemmesiden. Den er virkeligt tom, og jeg ville ikke overveje at outsource til Jer. I er nødt til at lave nogle proces-beskrivelser, så jeg føler, at I er professionelle. Beskriv også gerne hvilke API'er I stiller til rådighed, så I kan kommunikere med webshop-platforme mm.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Adresse ligger på Kontakt siden :-)
Forsikring om varen er en god idé. Tak

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Vestergaard:

Lidt hurtig feedback:

1. Den hvide skrift ovenpå billedet er næsten umulig at læse ("Vi kan distribuere dine pakker")

2. Der er noget galt med teksten "Har du spørgsmål kan du læse vores FAQ". Den bliver krympet sammen hos mig, så det står oven i hinanden. Jeg bruger Chrome.

3. Samme gælder for første linje under "Priser" på forsiden.

4. Jeres priser - kan I virkeligt være rentable til så lave priser? I har en pris på 7 kr. uden emballage. Hvis en medarbejder koster 250 kr. i timen må vedkommende altså kun bruge lige under minutter på at lave pakkelabel, plukke, pakke og afsende.

Der bør desuden være større forskel på prisen med og uden emballage. Du får ikke ret meget emballage for 2 kroner.

5. Jeres FAQ (som I linker til fra forsiden) findes ikke.

6. Har I nogen referencer? I skriver "Vi pakker og sender for diverse webshops i Danmark".

7. I skriver, at I ligger i Odense, men under "Kontakt" er der en pil på Fredericia.

8. Der mangler generelt utroligt meget på jeres hjemmesiden. Den er virkeligt tom, og jeg ville ikke overveje at outsource til Jer. I er nødt til at lave nogle proces-beskrivelser, så jeg føler, at I er professionelle. Beskriv også gerne hvilke API'er I stiller til rådighed, så I kan kommunikere med webshop-platforme mm.

FAQ linket er rettet. Hvilken skærmopløsning har du? Det kan være det, så vil vi få kigget på det.
Referencer kommer på, samt et opdateret kort :)
Proces og webshop platforme er også en god idé at få på. Mange tak for svar

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser interessant ud - jeg går ud fra, I er inspireret af Shyp?

Jeg vil gerne erklære mig enig med Jeppe: I bliver nok nødt til at forklare lidt om, hvordan forretningen fungerer, siden I kan levere pakker så billigt. Det er klart, at det kan blive lidt bøvlet for jer, hvis I f.eks. har planer om at køre med underskud en periode for at bevise jeres levedygtighed, ruske op i logistikbranchen (som i dén grad trænger til det - så godt initiativ!), eller af andre grunde - men det har noget at gøre med troværdighed.

Hvis folk ikke kender jer (fordi I er nye), og ikke kan gennemskue jeres model, så kommer man nemt til at tænke "det er for godt til at være sandt" - og ingen ønsker at tage chancer med forsendelser fra f.eks. en webshop; det er den slags, man mister sine kunder på.

Mere design-praktisk omkring sidens signaler, så tror jeg, jeg ville vælge et knap så "corporate" design. Disse "scroll for at se mere, med header/slider foroven"-layouts er vældig populære, og de fungerer også godt over store og små skærme - men en pakkeshop som jeres er en lavpraktisk ting, en service der bare skal virke, og siden må gerne signalere "no nonsense, all service". I har allerede lidt af det, med hver prisklasse vist som et produkt, næsten som en webshop, og "kontakt os" i stedet for "køb" - jeg ville nok anbefale at gå dén linie helt ud.

Og så noget mere info om jer - stort og tydeligt telefonnummer, email og adresse på forsiden - igen, I er en service, så in-your-face tilgængelighed er det, I skal signalere.

Tænk over, hvilket mindset jeres kunde er i, når de (forhåbentlig) besøger siden - hvad er deres udmiddelbare behov, og deres sindsstemning. Tal evt. med nogle af de kunder I allerede har (?) om, hvordan de havde det, da de skulle finde pakke-løsning m.m.

Håber I kan bruge denne feedback - tag endelig fat i mig, hvis der er noget, I vil snakke mere om: www.jesperwille.com

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Formuleringen "Vi/I betaler emballage" bryder jeg mig ikke om, jeg er jo godt klar over at det er mig som kunde der betaler emballagen.

Jeg ville bruge "inklusiv/eksklusiv emballage" eller lignende i stedet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)