Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke aflsutte opgave på Amino Freelancer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et kæmpe problem med, at jeg ikke kan afslutte opgaver på Amino Freelancer uden vinder. Er Amino obs på det?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:

Har et kæmpe problem med, at jeg ikke kan afslutte opgaver på Amino Freelancer uden vinder. Er Amino obs på det?

Hej,

Der er en knap som hedder "Afslut uden vinder", som kan ses på forsiden af Amino Freelancer. Kan du se den? Ellers skriv gerne til min mail: thomas@amino.dk, så kigger vi på det.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se den knap, men den virker ikke.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:

Kan se den knap, men den virker ikke.

Prøv med en anden browser, især hvis du bruger ie kan der være ting som ikke virker :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige prøvet at afslutte en opgave i den nyeste version af chrome, ie, safari og firefox og det virkede i ingen af dem.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:

Har lige prøvet at afslutte en opgave i den nyeste version af chrome, ie, safari og firefox og det virkede i ingen af dem.

Hej igen,

Kan godt se den er helt gal. Det får vi styr på hurtigst muligt. Tak for feedbacken og god weekend til alle. 

Mvh Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige testet igen. Den virker når man skriver en besked i forbindelse med afslutningen, men ikke uden besked.

Det skal vi lige have styr på. Indtil videre kan du som nævnt afslutte med en kort besked.

Mvh Thomas

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået dem afsluttet men lykkes kun fordi jeg selv skrev en besked, men det ville være super med, at få det rettet. 

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)