Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godnathistorier PÅ nattøjet til børnene - god idé?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt tosset med skæve vinkler og sjove måder at markedsføre og sælge sine produkter på. Derfor overvejer jeg pt. om mine børnehistorier inkl. tegninger skal trykkes på tøj, enten t-shirts eller nattøjet.

Er det en sjov idé eller skal jeg søge nærmeste skraldespand?

Har overvejet, om jeg skal søge et samarbejde med et allerede etableret mærke, da de har salgsarbejdet og designerne på plads. På den anden side vil jeg tjene mere, hvis jeg gør det selv... Har du en kommentar til det?

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det vil være en god ide med tegningerne på nattøjet og så kan far/mor læse op af bogen. Jeg tror ikke det giver mening for små børn at der er text på deres tøj.

 

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god idé, Mr. A. Jeg sælger dem i forvejen i et A3-format, som er nemt at lægge ved, når der bliver solgt et sæt.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig sjov ide, men når børnene er puttet ligger de vel under dynen sammen med historien? Wink

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, Søren. Det er nu også mest ment som en gimmick i forbindelse med selve salget ude i butikken. Mr. A's svar/løsning er rigtig god.

Tak for dit input.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant tanke. Prøv den dog af :-) 

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal helt sikkert undersøges.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjovt idé. Men synes du skal huske på at sørge for at omkostninger ved at gøre det ikke overgår fortjenesten. Synes ofte jeg høre mange gode idéer på innovativ og ny marketing, men på bundlinjen giver det egentlig ikke nogle fortjeneste, og så er det bare spild af tid. Så prøv og sæt dig ned og regn ud hvor mange bøger du skal sælge før de t-shirts er betalt hjem. Men ellers en god idé, kunne klart se potentiale i den!

Hilsen Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto her - ungen kan så ikke se teksten imens, men det vel også lige meget. Ellers skal du spejlvende den, så kan han/hun følge med i et spejl :-D

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Husum:

Meget sjovt idé. Men synes du skal huske på at sørge for at omkostninger ved at gøre det ikke overgår fortjenesten. Synes ofte jeg høre mange gode idéer på innovativ og ny marketing, men på bundlinjen giver det egentlig ikke nogle fortjeneste, og så er det bare spild af tid. Så prøv og sæt dig ned og regn ud hvor mange bøger du skal sælge før de t-shirts er betalt hjem. Men ellers en god idé, kunne klart se potentiale i den!

Hilsen Mads.

Tak for rådet, Mads. 

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)