Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger to dygtige partnere til et fantastisk opstartende projekt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig præsentere min idé for dig, og hvad jeg egentlig har brug for:

Jeg har tænkt på en idé, jeg har fået en partner med på. Kort sagt, så snakker vi om et firma som Just-Eat, Hungry osv. Det skal være en hjemmeside, hvor man nemt og hurtigt kan bestille mad og få det leveret. Selvfølgelig gør vi det ikke ligesom alle andre, da vi aldrig ville kunne komme op og kæmpe med dem - og der er ingen grund til det.

Tilgængæld vil vi tilbyde bager-varer, og morgenprodukter. Jeg tror ikke kun det er mig - eller min partner - der ofte sidder om morgenen, vil have friskbagt morgenbrød, men simpelthen ikke orker at bage/gå til bageren og købe det. Derfor, skal det blive nemt og bekvemt og gøre det, og få det leveret direkte til døren. Og på sigt, vil vi med glæde gøre det endnu mere nemt, og lave en app der kan bestilles igennem.

Vi vil tage kontakt til en række bagere / butikker med produkter til morgenmad, og vi vil få dem med på idéen - og det ser jeg ikke som et problem, da vi kun snakker om penge til dem. Som sagt, vi er to mennesker på idéen i øjeblikket - og vi er begge to yngre iværksættere, så vi har en masse liggende mellem hænderne. Vi mangler derfor to mennesker, der er med på projektet, så vi i alt står fire mennesker (i hvert fald i en ledelse). 

Selvfølgelig vil du eje procenter i firmaet, og vil derved modtage betaling af omsætning. Jeg ser dette som et kæmpe projekt, og noget der virkelig kan eksplodere - for der er ikke de store konkurrenter. 

Vi mangler en dygtig udvikler, der er med på at opbygge hjemmesiden. Derudover, leder vi ‘blot’ efter en dygtig iværksætter, der er med på de basale ting, og som er med på projektet.

Sælg dig selv til mig på e-mail på christian@christianodwyer.dk, og lad os snakke om sagerne. Super god aften!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Der var engang et spil der hed Guldkorn Expressen - Hvis du skifter guldkorn ud med kringle, så lyder det som noget bagernoget, der er kørende den dag i dag :) De har vist en idé om at køre konceptet videre, så bageren blot laver brød, og så står de for logistik (Transport). Der er umiddelbart en konkurrent, tilsvarende kan du sætte et e foran bager og så .dk bagefter  Der har vi endnu en :)

Sådan med den negative hat på, så virker det ikke til at i har tænkt meget forarbejde, udover ideen med at få solgt maden. "For der er ikke de store konkurrenter." hæfter jeg mig i hvert fald ved, i kraft af at der findes konkurrenter, og nogen af dem har fået en pæn pose penge i ryggen.

Og når det bl.a. Er udvikleren der manges, så er man som oftest bagude på point hvis man ikke har nogen svært gode kort at spille med :)

Jeg er også bare aftensur, skulle i få liv i det, så al held og lykke, de eksisterende på markedet er jeg skam ikke synderligt imponeret over.

Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en god ide :)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtigt mange der hopper fra just-eat og hungry pga. for høje priser - Det kunne måske være interessant for der er da en kundegruppe allerede der :) Hvis man kan give dem det de vil have til en god pris.

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det rent faktisk bliver til noget, så held og lykke med projektet. Legede engang selv med tanken om noget lignende. Et domæne i stil med madpakken.dk, og så ellers lave smørrebrød og sandwitches som folk kunne bestille enten hjem eller til arbejdspladsen. Der er helt sikkert noget konkurrence, men det problem jeg så som det største, var transport når man nu helst ikke ville afvise enkeltbestillinger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)