Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med mulighed for at kalde webservice

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har behov for en webshop, hvor jeg har mulighed for at kalde en ekstern webservice. Årsagen er at jeg ikke ønsker selv at skulle udvikle en webshop, betalingsmoduler, osv. Men jeg har behov for at "aflevere" ordre oplysninger til et andet system.

Når en Kunde f.eks har købt et abonnementi webshoppen, skal de med det samme have adgang til flere features i det andet system. Jeg har kigget på DanDomains webshop, som ser god ud, men desværre skal det andet system forespørge i webshoppen, men webshoppen kan ikke aflevere oplysninger ved et køb :-(.

Er der nogen der kender en Webshop, som kan håndtere dette?

Med venlig hilsen

Jan Kristensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesant oplysning, hvad skal vi bruge det til?

(Hint: Du glemte at stille et spørgsmål)

Fra Brøndby
Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

My bad... :-). Jeg vil høre om der en nogen der har kendskab til en Webshop, der kan kalde en ekstern webservice

 

/Jan

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke nærmere den omvendte dataflow der er tale om?
Altså at din shop skal tilbyde en webservice med ordredata til rådighed, og det andet system, som så skal kalde din webservice og hente informationerne? Det ville give mest mening.

Fra Brøndby
Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit input. Den mulighed har jeg også overvejet. Men jeg lidt svært ved at se hvordan jeg skal styre hvilket abonnement en bruger har købt og lov til at bruge. Den løsning jeg arbejder på kræver at man køber et antal - lad os kalde dem adgange. Når man ikke har flere adgange, skal der købes nye.

Jeg synes det nemmeste ville være at shoppen kunne opdatere et andet system, så snart der var købt nye adgange.

Men jeg er da åben for hvor det ellers kan løsees :-)

/Jan

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve ordresiden hvor kunder kan oprette en shop, tilkøbe features etc. er nok nemmest at lave selv.

Selve shopsystemet som skal kunne konfigureres, ud fra hvad kunderne har betalt for, skal nok være en open source shop som eks. Prestashop, Magento eller lign. hvor du har enten API adgang, eller et plugin, som gør det muligt at opsætte shoppen, slå features til/fra etc. fra din ordreside.

Det er mit bud på en løsning, ihvertfald sådan meget overordnet set. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)