Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY Trustpilot konkurrent! Se med her..

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tolga.

Tak for din kommentar.

Du skal være mere end velkommen til at oprette dig, det kan gøres helt gratis :-)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Deniz.

Du skal være mere end velkommen. Ja det kan man sagtens. :-)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Supertankeren.

Tak for din kommentar.

Jeg kan selvfølgelig godt se problematikken i din situation.

Og vi har selvfølgelig også erkendt at det ikke er alle der vil gøre nytte af vores rabatsystem, det må være op til den enkelte virksomhed, om det er noget de kunne være interesseret i.

Derfor behøver det ikke at udelukke dig fra at bruge vores system, da du stadig vil kunne bruge anmeldelsesdelen gratis .
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen.

Tak for din kommentar.

Vi vil løbende arbejde på vores design. Hvis du har nogle forslag er du mere end velkommen til at sende ideer til info@reviewnshop.com

Mht betaling, så kan virksomhederne jo sagtens bruge gratis versionen.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.

Tak for din kommentar.

Nu er det sådan, at vi ikke giver rabatter udelukkende til forbrugere der deler gode anmeldelser.

Ideen med det er jo at forbrugeren skal dele sin reelle købsoplevelse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ReviewNshop:
Ideen med det er jo at forbrugeren skal dele sin reelle købsoplevelse.

Og det faktum at I belønner folk for deres anmeldelser med 2% tror du slet ikke vil have nogen effekt på brugerne anmeldelser?? Come on.... så naive er i vel heller ikke?

Men ok, set fra jeres synspunkt, så er det jo et fornuftigt forretningskoncept - I tiltrækker forbrugere ved at tilbyde dem rabat (20% ifht vejl. salgspris), men som webshop-ejer, så kan jeg for dælen da ikke se nogen som helst fornuft i at bruge jer. 

Jeg beklager hvis min tone er lidt hård, men jeg synes simpelthen konceptet er helt hen i skoven. I slår jer BÅDE som review site OG som tilbudsside. I bliver sgu nødt til at vælge hvad i vil. 

MVh

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Jeg forstår din pointe. Jeg kan dog stadig ikke se idéen i at forbrugeren hellere vil lave en positiv anmeldelse fremfor en dårlig anmeldelse.

Det eneste rabatatten hjælper på, er at forbrugeren vil lave flere anmeldelser, dvs dele flere af sine købsoplevelser, end der gøres normalt.

Hvis jeg har haft en dårlig oplevelse med virksomhed X, så ville jeg da aldrig nogensinde gå ind og lave en god anmeldelse, jeg vil dog stadig lave en anmeldelse, (som jeg muligvis ikke ville have lavet på andre platforme).

Så ideen er ikke at fremme de gode anmeldelser, men derimod motivere forbrugerne til at dele FLERE af deres købsoplevelser.


Vi er godt indforstået med at nogle virksomheder ikke kan bruge os som salgskanal, pga den lave avance.

Tak for din kommentar igen. :-)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan vist sagtens blive enige om at være u-enige Wink

Husk for i øvrigt at reklamere meget tydeligt med at alle der anmelder på jeres site /service har modtaget gave herfor. Her er uddrag om de nye regler fra forbrugerombudsmanden

"- Det er selvfølgeligt vigtigt for andre forbrugere at vide, om anmeldelsen er blevet mere positiv, fordi vedkommende har fået en eller anden form for belønning, siger konstitueret forbrugerombudsmand Benedikte Havskov Hansen."

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Held og lykke med projekt, dog misvisende overskift, fordi siden er da absolut ikke en konkurrent til Trustpilot - og det er ikke for at træde på jer - men det er siden simpelthen for dårlig til, masser af stavefejl, og et koncept som ikke giver mening. I skriver 24/7 support, men hvor er den - hvis jeg får ind på jeres hjemmeside nu, så står der kan gå op til 24 timer før I besvarer den, og telefonen har ikke åbent i weekenden.

ReviewNshop:
direkte adgang til lukrative deals som kunden kan købe

Noget af det mest useriøse som findes, er da dealsites med falske førpriser og hvordan vil I kontrollere dette.

En masse rabatter med få guld abb til bronze pris -hvorfor skal man overhovedet købe noget, hvis I alligevel ikke har nogle besøgende. Hvis I mente det seriøst, så skulle I tilbyde jeres FRI abb uden at tage 10 % af omsætningen - og når I så har en masse besøgende, anmeldelser osv. om et års tid, så kan I tilbyde gratis abb mod at tage 10% af omsætningen.

Jeg er bestemt ikke tilhænger af Trustpilot, men jeg da heller give de cirka 10.000 deres pakker koster end at give 5000 hos jer. Fordi jeg får jo intet af værdi hos jer.

Som sagt håber jeg at jeg er helt vild forkert på den, men jeg tror ikke det bliver jer som vælter Trustpilot eftersom I vil lave reviews, rabatter, dealsites og unik webshop på en platform....

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis. :-) Dejligt.

Så kan der jo ikke ske det store ved at prøve.

Efter oprettelsen, får man andgang til et administrationsystem ikke rigtig virker. Deal delen virker ikke.

Jeg kan heller ikke se firma profilen på jeres hjemmeside.

Hmm... Der er lidt at arbejde på her... :-(

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)