Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY Trustpilot konkurrent! Se med her..

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hisenta.

Tak for din kommentar.

Vi har netop lanceret, og skal den kommende tid bruge kræfter på marketing rettet mod private.

Så for at være helt ærlig lægger vores besøgstal på omkring 600 unikke besøg samt at der cirka er oprettet 120 private brugere, og 3 virksomheder. 

Beklager det sene svar.


Med Venlig Hilsen

Mohammed

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ReviewNshop:
Hej Mirko.

Tak for din kommentar.

Du har helt ret i at det bliver en hård opgave, men ikke desto mindre, har vi skilt os ud fra Trustpilot. Vi skaber jo et incitament for forbrugerne, til fremadrettet at bruge os, da der ligger en præmiering i at dele deres købsoplevelser.

Jeg er i forvejen ikke helt begejstret for trustpilot, men det her er da næsten værre. 

At belønne folk for at dele deres købsoplevelser, er jo det samme som at betale dem for at reklamere for firmaerne. Utroværdigt - mener jeg.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ReviewNshop:

Hej Hisenta.

Tak for din kommentar.

Vi har netop lanceret, og skal den kommende tid bruge kræfter på marketing rettet mod private.

Så for at være helt ærlig lægger vores besøgstal på omkring 600 unikke besøg samt at der cirka er oprettet 120 private brugere, og 3 virksomheder. 

Beklager det sene svar.

Med Venlig Hilsen

Mohammed

Jeg har tilføjet jer til mine bogmærker, og vil kigge nærmere på det. Måske melder jeg min virksomhed til senere :)
Ser ellers meget fint og overskueligt ud :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke besøgt jeres hjemmeside endnu, det gør jeg imorgen... Men kan man som firma-ejer, også melde sig til, gratis? :)

Vh. Deniz

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da ikke et argument.

Jeg sælger 1000 varenumre jeg tjener 10% på
Jeg sælger 100 varenumre jeg tjener 15% på
Jeg sælger 10 varenumre jeg tjener 20% på

Jeg ville ikke kunne deltage i jeres projekt da jeg ikke kan tilbyde kunden køb af langt største delen af mine produkter hvis de vil gøre krav på 20& rabat.

Dermed er jeg udelukket.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ej come on.....

Hvem prøver i at snyde? Forbrugerne eller div. webshops?

Det er jo en form for deal site / pointside / tilbudsside forklædt som review side - eller omvendt - et review side forklædt som tilbudsside.

Jeg tror desværre ikke på konceptet, men jeg har taget fejl før, så god vind med det. Jeg melder fra.

Hilsen Morten - ejer af adskillige webshops

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes ikke at siden virker professionel nok. Som erhverv forstår jeg heller ikke hvorfor jeres 24/7 support er 199 kr./mdr. værd. Som mange også nævner så er det også en ren udgift ofte at sælge med rabat.

Der er jo også kommet det andet modspil kaldet ratepanel.com, der er jeg så lidt negativ da det nærmest er Trustpilot v2, blot billigere :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har for i øvrigt lige været en sag hvor en virksomhed er blevet dømt en bøde fordi de belønnede folk der skrev en anmeldelse af dem. DEt må man ikke, da det opfordrer til at skrive noget positivt, og incitamentet er gaven, og ikke andet.

Så vidt jeg kan forstå på jeres koncept, så tilbyder i præcist det samme. 2% i "rabat" ved afgivelse af bedømmelse. Det er jo så samme sag - og derved ikke tilladt.

Mvh

Morten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Der har for i øvrigt lige været en sag hvor en virksomhed er blevet dømt en bøde fordi de belønnede folk der skrev en anmeldelse af dem. DEt må man ikke, da det opfordrer til at skrive noget positivt, og incitamentet er gaven, og ikke andet.

Så vidt jeg kan forstå på jeres koncept, så tilbyder i præcist det samme. 2% i "rabat" ved afgivelse af bedømmelse. Det er jo så samme sag - og derved ikke tilladt.

Mvh

Morten

Ja, det kan jo blive sjovt at følge med, bare for at se om der også kommer negative "købsoplevelser" på siden - eller om det drukner i ren ros.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fru Hartmann.

Også tak til dig for din kommentar.

Jeg forstår godt din undren. Det er sådan at både gode og mindre gode anmeldelser vægter lige højt, der er ingen forskel om forbrugeren laver en god eller dårlig anmeldelse.

Rabatsystemet er egentlig til for at motivere forbrugerne til at dele alle deres købsoplevelser.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)