min praktiske erfaring fortæller mig at med interne links er det ikke så meget antallet man skal passe på med, men ankerteksten. En god måde at sikre sig mod diverse sort/hvide dyre angreb fra Google er ved at inkluderer domænenavnet i dine interne links hvis de ligger i widget eller footer på alle dine sider.
Tak for svar. Jeg er meget enig i hvad du skriver/vurderer. Jeg har fået sat noget tracking op for at finde ud af hvor mange der reelt klikker på disse og så tager jeg en vurdering om en uges tid. Jeg tror det ender med at de bliver fjernet, da jeg umiddelbart ikke tror mange klikker på dem og dermed kan de nemt vise sig at være fejlplaceret.
Hvis der er nogle som har flere gode kommentarer så meld gerne ind :-)
Jeg ville umildbart skære antallet ned, så der kun var 2-3 links der i bunden. På den måde, skal kunden ik forholde sig til 5 nye mulige sider, men kun vælge imellem 2-3, hvilket er mere overskueligt, og det er ligeledes lettere at vælge imellem...
Tak for jeres indspark! Jeg ser hvad trackingen siger om en uges tid, hvor mange der reelt set bruger dem og så træffer jeg en beslutning sammenholdt med jeres svar.